شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته یکشنبه 1 مرداد 1402/ شماره 798
عناوین مهم امروز: پیش‌روی افزایش در جدول پایه ها، سقوط ادامه‌دار دلار آزاد، تغییرات قیمت‌های بازار با پایه های جدید

پیش‌روی افزایش در جدول پایه ها
پانزدهمین قیمت های پایه محصولات پتروشیمی، همان طور که انتظار می رفت با افزایش کالاهای بیشتری همراه شد. PVC ها با 4.7 تا 5.4 درصد، بین 1,055 تا 1,908 تومان بیشتر از هفته قبل قیمت گذاری شدند و در صدر جدول افزایشی قرار گرفتند. پ پ های نساجی، فیلم و شیمیایی هم با 3.6 درصد، 895 تومان رشد قیمت پیدا کردند و در رتبه های بعدی بیشترین افزایش های امروز ایستادند.

در سمت مقابل و در گروه کاهشی ها، پت های بطری با 6.3 درصد افت قرار گرفتند که بین 2,258 تا 2,406 تومان نسبت به هفته قبل، کاهش قیمت پیدا کردند.

سقوط ادامه‌دار دلار آزاد
دلار آزاد که روز گذشته بازار را با 48 هزار و 800 تومان آغاز کرده بود در ادامه با روندی نزولی به قیمت پایانی جمعه برگشت و بازار با 48 هزار و 650 تومان به پایان رسید و امروز را با 48 هزار و 550 تومان آغاز کرد. دلار امروز نیز به روند نزولی ادامه داد و در نهایت تا ساعت 15، هر دلار با 400 تومان کاهش نسبت به آخرین قیمت دیروز، 48 هزار و 250 تومان پیشنهاد می‌شد. در مرکز مبادله ارز و طلای کشور نیز، دلار نسبت به شنبه، افزایش اندکی داشت و 41 هزار و 270 تومان قیمت خورد.

تغییرات قیمت‌های بازار با پایه های جدید
به دنبال افزایش قیمت های پایه برخی گروه های پلیمری، قیمت بازار آن ها هم دستخوش تغییر شد. در گروه نایلون و نایلکس، سنگین بادی و سنگین فیلم بیشترین افزایش را تجربه و بین 200 تا 800 تومان رُشد را ثبت کردند، البته گروه سنگین تزریقی 300 تومان کاهش داشت.

کالاهای پ پ نساجی در گروه MFI بالاها 500 تا 800 تومان افزایش داشت و MFI پایین ها بدون تغییر ماندند. در گروه پ پ شیمیایی هم امروز بین 500 تومان کاهش تا 800 تومان افزایش دیده می شود. پی وی سی ها بدون تغییر نسبت به روز گذشته پیشنهاد شدند و پت ها بعد از سقوط 2600 تومانی در پایه، تا 1000 تومان کاهش را ثبت کردند.

وزارت صمت گرید و تناژ پ پ مورد نیاز واردات را اعلام می کند
بر اساس آخرین صورتجلسه کمیته تخصصی پتروشیمی، به منظور عرضه تلفیقی پلی پروپیلن، مقرر شد مطابق شیوه نامه واردات و عرضه تلفیقی، وزارت صمت، گرید و تناژ مورد نیاز را اعلام کند. همچنین کمیته تخصصی پتروشیمی مصوب کرد اطلاعات سامانه جامع انبارهای محصولات پتروشیمی در دسترس عموم قرار گیرد.

کاهش 6 هزار واحدی بورس تهران
بعد از ریزش 33 هزار و 281 واحدی بازار سرمایه در آغاز هفته، بورس تهران امروز هم نزولی به پایان رسید و شاخص کل در پایان معاملات با کاهش 6 هزار و 189 واحدی، به یک میلیون و 976 هزار واحد رسید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟