شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته سه‌شنبه 30 خرداد 1402/ شماره 775
عناوین خبری امروز: رقابت پلی اتیلن ها افزایشی شد, صعود دلار به 49 هزار, نوسان قیمت ها در بازار

رقابت پلی اتیلن ها افزایشی شد
مطابق سه‌شنبه هر هفته، معاملات پلی اتیلن ها، پت های بطری و نساجی، پلی استایرن های انبساطی و گروه ABS، امروز در بورس کالا انجام شد. در آخرین هفته‌ی ماه و در حالی که بسیاری در تلاش برای خرید سهمیه‌ی کامل خود بودند، علی رغم کاهش پایه‌ها، رقابت های امروز نسبت به هفته گذشته روندی افزایشی شد. گروه سنگین تزریقی، سبک خطی و سنگین اکستروژن بیشترین افزایش رقابت، را تجربه کردند. گروه سنگین تزریقی که هفته قبل بین قیمت پایه تا 46 درصد رقابت شده بودند امروز با 10 تا 72 درصد، رقابت، معامله شد. سبک خطی نیز از 2 تا 15 درصد به 5 تا 24 درصد رقابت، رسید. سنگین اکستروژن هم، با 9 تا 13 درصد رقابت، معامله شد در حالی‌که هفته قبل کالاهای این گروه، بین قیمت پایه تا 4 درصد، رقابت شده بودند.

صعود دلار به 49 هزار
دلار که روز گذشته در مجموع 500 تومان کاهش داشت و بازار را با 48 هزار و 780 تومان به پایان رسانده بود، امروز را با 48 هزار و 650 تومان آغاز کرد و تا 48 هزار و 500 تومان عقب نشینی کرد اما در ادامه، با افزایشی آرام تا ساعت 16، به 49 هزار تومان رسید.

در مرکز مبادله ارز و طلای کشور نیز، دلار نسبت به دیروز، 21 تومان کاهش یافت و 41 هزار و 304 تومان قیمت خورد. در صرافی‌ها، تا لحظه تنظیم این گزارش، هر دلار در محدوده‌ی 41 هزار و 313 تومان به فروش می‌رسد که نسبت به دیروز، 37 تومان کاهش داشت.

نوسان قیمت ها در بازار
قیمت های بازار امروز ترکیبی از افزایش و کاهش و بدون تغییر بود. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس، گروه سنگین بادی، سبک فیلم و سنگین تزریقی، افزایشی شدند و بین 200 تا 1000 تومان رُشد را تجربه کردند. کالاهای گروه پ پ نساجی هم عمدتا بدون تغییر تا 700 تومان کاهش را ثبت کردند. گروه پ پ شمیایی نیز بین 1500 تومان کاهش تا 1000 تومان افزایش، نوسان قیمت داشتند. پی وی سی ها به دلیل افزایش رقابت های روز گذشته امروز بین 1400 تومان تا 1800 تومان رُشد قیمت داشتند.

تداوم معاملات برنت با 75 دلار
برنت که معاملات روز گذشته را با 75 دلار به پایان رسانده بود، بازار امروز را نیز در همین بازه قیمتی آغاز کرد. قیمت برنت تا ساعت 16 به 75 دلار و 93 سنت رسید.

رشد 2 هزار واحدی بورس تهران
بعد از افزایش یک هزار و 304 واحدی بازار سرمایه در روز گذشته، بورس تهران امروز را کاهشی آغاز کرد ولی شاخص کل در پایان معاملات صعودی شد و با رشد 2 هزار و 718 واحدی، به 2 میلیون و 166 هزار واحد رسید.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟