پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته شنبه 20 خرداد 1402/ شماره 767
عناوین خبری امروز: تدوام اُفت قیمت‌های جهانی, ثبات نیما در 28.500, دلار به میانه کانال 49 هزار تومان عقب نشینی کرد

تدوام اُفت قیمت‌های جهانی
مطابق شنبه‌ی هر هفته، جداول مقایسه ای قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه 9 ژوئن 2023، امروز در ویکی پلاست منتشر شد و بر اساس اطلاعات نشریه پلتس، قیمت ها عمدتا روندی کاهشی داشتند. پ پ ها، سبک خطی و سنگین فیلم بیشترین کاهش را نسبت به هفته گذشته داشتند. در نشریه آیسیس نیز، قیمت پ پ ها، سبک خطی و سنگین اکستروژن بیشترین کاهش را نسبت به هفته قبل، تجربه کردند.

ثبات نیما در 28.500
میانگین هفتگی فروش حواله کالاهای اساسی همچنان در قیمت 28 هزار و 500 تومان، بدون تغییر است. قیمت های پایه‌، فردا در حالی اعلام خواهد شد که دلار نیمایی بدون تغییر است و در مقابل قیمت های جهانی نسبت دو به هفته گذشته روندی کاهشی داشتند.

دلار به میانه کانال 49 هزار تومان عقب نشینی کرد
دلار که هفته گذشته در مجموع 1,670 تومان کاهش داشت و بازار را با 49 هزار و 580 تومان به پایان رسانده بود، امروز را با 49 هزار و 680 تومان آغاز کرد و در ادامه، با نوسان محدودی در میانه کانال 49 هزار تومان باقی ماند. در نهایت تا ساعت 15 هر دلار با با 80 تومان افت نسبت به آخرین قیمت هفته گذشته، 49 هزار و 500 تومان پیشنهاد می‌شد.

در مرکز مبادله ارز و طلای کشور نیز، دلار نسبت به پنجشنبه، تغییری نداشت و 42 هزار و 82 تومان قیمت خورد. در صرافی‌ها هم، تا لحظه تنظیم این گزارش، هر دلار در محدوده‌ی 42 هزار و 77 تومان به فروش می‌رسد که نسبت به پنجشنبه، کاهش اندکی داشت.

ریزش یکپارچه قیمت های بازار
به دنبال ریزش دلار و همچنین قیمت های جهانی، قیمت های بازار هم، عمدتا روندی نزولی داشتند. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس، سنگین بادی، سنگین فیلم و سبک فیلم بیشترین کاهش را داشتند و بین 200 تا 2200 تومان اُفت را رقم زدند. گروه پ پ نساجی نیز در اولین روز هفته بین 400 تا 1000 تومان کاهش را تجربه کردند. گروه پ پ شیمیایی هم امروز بدون تغییر تا 1500 تومان کاهش را ثبت کرد. در مقابل گروه پی وی سی امروز با 100 تومان افزایش پیشنهاد شدند. گروه پت بطری نیز با ورود عرضه های تلفیقی، کاهش قابل توجهی را در پایان هفته قبل و امروز تجربه کردند. امروز پت ها 2000 تومان نسبت به پنجشنبه، کاهش قیمت داشتند.

پایان هفته برنت با 75 دلار
برنت که معاملات اول هفته را با قیمت 77 دلار آغاز کرده بود، در طول هفته بین 75 تا 77 دلار نوسان داشت و در نهایت معاملات هفته را با 75 دلار به پایان برد. قیمت پایانی نفت برنت در معاملات جمعه، 75 دلار و 0.4 سنت بود.

سقوط 73 هزار واحدی شاخص کل
بعد از افزایش 17 هزار و 404 واحدی بازار سرمایه در هفته گذشته، بورس تهران امروز و هفته جدید را نزولی آغاز کرد و شاخص کل در پایان معاملات با ریزش 73 هزار و 373 واحدی، به 2 میلیون و 215 هزار واحد رسید.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟