چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته یکشنبه 30 بهمن 1401/ شماره 704
عناوین خبری امروز: تقسیم مساوی پایه ها بین افزایش و کاهش, صعود دلار به کانال 48 هزار, صعود یکپارچه قیمت های بازار با رُشد دلار

تقسیم مساوی پایه ها بین افزایش و کاهش
چهل و یکمین قیمت های پایه محصولات پتروشیمی بعد از یک هفته وقفه در حالی اعلام شد که قیمت ها به طور مساوی به دو گروه افزایشی و کاهشی، تقسیم شدند و پی وی سی ها، بدون تغییر ماندند. دلار نیمایی همچنان در نرخ 28,371 تومان ثابت است و بازیگر اصلی تغییرات، قیمت های جهانی هستند. استایرن بوتادین رابر با 9.4 درصد، در صدر جدول افزایشی ها ایستاد و نسبت به دو هفته قبل، 4 هزار تومان رشد قیمت پیدا کرد. سبک خطی با افزایشی دور از انتظار، 4.4 درصد، معادل 1,287 تومان رشد قیمت یافت و در جایگاه دوم بیشترین افزایش قیمت امروز قرار گرفت.
در سمت مقابل و در گروه کاهشی ها، سنگینِ اکستروژن ها دیده می شوند. EX3 با 3.3 درصد، معادل 1,121 تومان کاهش قیمت داشت. PE100 نَچرال هم با 3.2 درصد، 1,164 تومان افزایش قیمت یافت و سنگین اکستروژن مشکی با 3.1 درصد، 1,132 تومان کاهش قیمت یافت تا رتبه های اول تا سوم گروه کاهشی ها به نام این گروه ثبت شود

صعود دلار به کانال 48 هزار

دلار که بازار شنبه را با قیمت 47 هزار و 650 تومان به پایان رسانده بود، امروز را افزایشی و با صعود به کانال 48 هزار تومان آغاز کرد و با روندی افزایشی تا 48 هزار و 700 تومان نیز پیش رفت. بعد از لمس 48 هزار و 700، دلار به نیمه کانال 48 هزار برگشت و 48 هزار و 500 تومان قیمت خورد. دلار آزاد تا ساعت 15، با 850 تومان افزایش نسبت به آخرین قیمت دیروز، 48 هزار و 500 تومان پیشنهاد می‌شد. قیمت دلار در صرافی‌ها، نسبت به آخرین نرخ پنجشنبه 75 تومان افزایش داشت و طبق آخرین تغییرات، قیمت 45 هزار و 119 تومان در تابلوی صرافی ها ثبت شد.


صعود یکپارچه قیمت های بازار با رُشد دلار

هر چند امروز، برآیند دو هفته تغییرات قیمت های جهانی قرار بود در قیمت های پایه دیده شود اما بازار، چشم به افزایش دلار دوخته بود. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس همه کالاها روندی صعودی داشتند و گروه سنگین بادی، سبک فیلم و سبک خطی بیشترین افزایش را داشتند و بین 200 تا 1200 تومان رُشد را ثبت کردند. گروه پ پ های نساجی نیز همگی روندی صعودی داشتند و بین 400 تا 1000 تومان افزایش قیمت را تجربه کردند. در مقابل، قیمت کالاهای گروه پ پ های شیمیایی عمدتا بدون تغییر بود و در برخی کالاها، بین 300 تا 1000 تومان افزایش رقم خورد. پی وی سی نیز علیرغم اینکه در پایه ها هیچ تغییری نسبت به دو هفته قبل نداشت اما تا 2000 تومان بالاتر از آخرین قیمت هفته قبل پیشنهاد شد.

افزایش 8 ‌هزار واحدی بورس تهران
بعد از ریزش 33 هزار واحدی بازار سرمایه در هفته گذشته، بورس تهران امروز و هفته جدید را افزایشی آغاز کرد و شاخص کل در پایان معاملات با رُشد 8 هزار و 611 واحدی، به 1 میلیون و 533 هزار واحد رسید.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟