جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

تقابل مدیریت توسعه NPC و بورس کالا + نامه
غلامی، مدیر توسعه صنایع پایین دستی شرکت ملی پتروشیمی به ابلاغیه بورس کالا واکنش نشان داد.

به گزارش ویکی پلاست، به دنبال ابلاغیه مدیر عملیات عرضه بورس کالا به کارگزاری ها در خصوص تغییر نرخ ارز محاسباتی برای قیمت های پایه، غلامی، مدیر توسعه صنایع پایین دستی طی نامه ای به اعضای کمیته تخصصی پتروشیمی، قیمت گذاری را کمافی السابق در چارچوب قوانین و مقررات موجود و دستورالعمل تنظیم بازار مورخ 1 دی ماه 1399، اعلام کرده است.

عصر امروز (دوشنبه 5 دی ماه 1401) بورس کالا در اقدامی کم سابقه، با انتشار ابلاغیه ای به کارگزاری ها، اعلام کرده است از روز دوشنبه 12 دی ماه 1401، برای محصولاتی که نرخ ارز در قیمت پایه آن ها محاسبه می شود، مانند آلومینیوم، روی، مس، گروه محصولات پتروشیمیایی و ...، عرضه کنندگان می توانند قیمت پایه خود را بر اساس نرخ دلار نیما (دلار حواله سامانه سنا) تا دلار توافقی (بازار متشکل ارز ایران) محاسبه و اعلام کنند.

این اقدام بورس کالا درست در زمانی اتفاق می افتد که اختلاف دلار نیمایی و دلار بازار آزاد از 12 هزار تومان عبور کرده و از سوی دیگر، هر هفته رقابت های سنگینی برای خرید محصولات پتروشیمی در بورس کالا، رقم می خورد.

حالا باید منتظر بود و دید آیا کمیته تخصصی از ابلاغیه بورس کالا پیروی می کند و نرخ جدیدی را برای محاسبه قیمت های پایه محصولات پتروشیمی لحاظ می کند یا همچنان با نرخ میانگین هفتگی، به محاسبه پایه ها می پردازد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 88%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟