دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

سقوط 890 تومانی میانگین روزانه/ قیمت ها بالا می رود یا پایین؟
تنش و مجادله بین بورس کالا و وزارت صمت برای نرخ ارز قیمت ها پایه، تمام نشده، حالا تغییر رییس کل بانک مرکزی و تأکید او بر ثابت نگه داشتن نیما روی 28.500 تومان، نحوه تعیین قیمت های پایه را پیچیده تر از قبل کرد.

به گزارش ویکی پلاست، در حالی که قرار است ستاد تنظیم بازار بر اساس گزارش های بورس کالا، در خصوص تغییر نرخ ارز قیمت های پایه نظر خود را اعلام کند، کاهش 890 تومانی امروز میانگین روزانه دلار نیمایی، بازار را با دوگانه‌ی افزایش و کاهش، روبه‌رو کرده است.

هفته قبل و بعد از ابلاغیه بورس کالا که مجوز تغییر نرخ ارز به قیمتی بین نیما و توافقی را به عرضه کنندگان می داد، قیمت ها در بازار به پرواز در آمد و با وجود اعلام ابطال این ابلاغیه از سوی وزارت صمت، قیمت ها در سطوح بالا، باقی ماندند.

کاهش شدید قیمت دلار در بازار آزاد، بعد از معرفی رییس کل بانک مرکزی و پایین آمدن نرخ دلار به پایین کانال 41 هزار تومان و همچنین کاهش 890 تومانی میانگین روزانه دلار نیمایی، می تواند سیگنال مهمی به بازار مواد پتروشیمی باشد.

برآیند اتفاقات می تواند چنین باشد که با توجه به سیاست های جدید بانک مرکزی، روال تعیین قیمت های پایه، همچنان با نیما انجام شود. در نتیجه، روند نیما که تا پنجشنبه به 29.200 تومان رسیده بود، امروز با تغییر جهت و کاهش 890 تومانی میانگین روزانه، به 28,371 تومان رسید.

در هفته جاری، به علت تعطیلی پایان سال میلادی، نشریات بین المللی منتشر نشده اند و مدیریت توسعه صنایع پایین دستی، باید با دلار نیمایی قیمت های پایه را اعلام کند. قیمت هایی که با توجه به روند نزولی دلار نیمایی، در هفته آینده، کاهش چشمگیرتری خواهند داشت.
 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک
 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟