جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

دلایل انکارناپذیر برای ارائه فرصت‌‌ آموزش زبان انگلیسی به کارکنان
در دنیایی که روز به روز به سوی جهانی شدن قدم بر‌می‌‌دارد، توانایی برقراری ارتباط موثر به زبان انگلیسی ضروری و اجتناب‌ناپذیر است. تجارت، سرگرمی، رسانه‌های اجتماعی، سیاست و... همه تسلیم قدرت ارتباطات به زبان انگلیسی شده‌‌اند و در بسیاری از سازمان‌ها برای موفقیت در کسب‌‌‌‌وکار آموزش زبان انگلیسی به کارمندان لازم و ضروری است.

اگر هنوز در اینکه سازمان شما نیاز به ارائه آموزش زبان انگلیسی به کارمندان خود دارد تردید دارید، در اینجا دلایل محکمی وجود دارد که به شما در تصمیم‌گیری صحیح کمک می‌کند.
  افزایش بهره‌‌وری: ارتباط موثر، تقریبا در هر شغلی حیاتی است. درک نشانه‌های کلامی و غیرکلامی همکاران، مدیران و مشتریان ارتباط نزدیکی با عملکرد شغلی دارد. سوءتفاهم کمتر، منجر به بازدهی و تولید بیشتر می‌شود. اگر کارکنان الزامات و محدوده یک پروژه یا موضوع را به‌طور کامل درک نکنند، هرگز نمی‌توانند وظایف خود را به درستی انجام دهند. داشتن ارتباطات خوب فراتر از درک الزامات است. وقتی نیروی کار و مشتریان شما بین‌المللی هستند، کارکنان نیز باید تفاوت‌‌های فرهنگی و سبک‌‌های ارتباطی را درک کنند. تسلط بر همه جنبه‌های فرهنگی، بیش از آنچه فکرش را بکنید به سازمان شما کمک می‌کند تا در زمان و هزینه صرفه‌‌جویی کنید.

  تقویت روابط با مشتریان و شرکای تجاری: در شرکت‌‌هایی با کارمندان غیربومی، بهره‌‌مندی از مهارت برقراری ارتباط به زبان انگلیسی همچنین باعث بهبود روابط بین تیم‌‌های پشتیبانی مشتری، فروش، مدیریت و حسابداری می‌شود. بسیاری از سازمان‌ها که قبلا به صورت محلی فعالیت می‌کردند شروع به کشف بازارهای جدید بین‌المللی کرده‌‌اند؛ این امر نیازمند مهارت برقراری ارتباط به زبان انگلیسی است که می‌تواند برقراری ارتباط و ایجاد رابطه موثر با شرکا و مشتریان را تسهیل کند. با بهبود مهارت‌‌های انگلیسی تجاری در سازمان، کارمندان غیربومی شما نیز می‌توانند روابط خود را با مشتریان بهبود بخشند. مهارت‌‌های ارتباطی قوی در زبان انگلیسی به شما کمک می‌کند به فرصت‌‌های تجاری جدید در خارج از کشور دسترسی پیدا کنید. البته ارتباط موثر بین افراد نه‌تنها بر اساس دانستن واژگان، بلکه مهم‌تر از آن، بر مبنای درک تفاوت‌‌های کلامی و فرهنگی نیز هست.

  تقویت برند کارفرمایی سازمان : کارمندان امروزی واقعا به رشد و پیشرفت خود اهمیت می‌دهند و پیشنهادهای یادگیری و توسعه، برند کارفرمایی شما را بیش از سایر امتیازات درخشان ارتقا می‌دهد. مزایایی که در حوزه رفاه و رشد به کارکنانتان اختصاص می‌دهید به متقاضیان جذب در شرکتتان نشان می‌دهد که سازمان شما ارزش کار کردن برای آن را دارد. ارائه آموزش زبان همچنین شرکت شما را جذاب‌‌تر می‌کند، زیرا به عنوان یک کارفرمای بین‌المللی شناخته می‌شوید. به‌طور خلاصه، این به شما کمک می‌کند تا نیروی کار بین‌المللی و با بینش باز را جذب کنید.

  دسترسی به افراد با تخصص و استعداد بالا : وقتی مدیران به این نکته دست یافتند و ثابت کردند که از راه دور هم می‌توان به درستی کار کرد، شرکت‌‌ها شروع به جست‌وجوی افراد بااستعداد در خارج از کشور کردند تا به افراد بااستعداد بیشتری دست پیدا کنند. تغییر جالبی که ما در حال تجربه آن هستیم این است که سازمان‌ها آموزش زبان را به افرادی ارائه می‌دهند که زبان انگلیسی آنها به خوبی مهارت‌‌های فنی آنها نیست. این به این معنی است که هنگام تلاش برای جذب استعدادهای برتر، لازم نیست فقط روی سطح زبان تمرکز کنید. بله، ارتباط موثر بسیار مهم است، اما شما می‌توانید به آنها کمک کنید تا این مهارت را زمانی که در سازمان شما هستند توسعه دهند. برای اطمینان از اینکه بهترین افراد را استخدام می‌کنید، ممکن است لازم باشد برخی از محدودیت‌‌ها را درباره توانایی‌‌های زبانی بپذیرید و آمادگی لازم را برای ارائه آموزش‌هایی جهت برآوردن نیازهای زبانی جهانی و محلی داشته باشید.

  افزایش وفاداری و رضایت کارکنان: بسیاری از کارمندان به دلیل توقف یادگیری، کار را ترک می‌کنند. ارائه فرصت‌‌های آموزشی به کارمندان و همچنین منابع یادگیری مرتبط، به شما کمک می‌کند تا تعامل و وفاداری کارکنان را پرورش دهید. انتخاب برنامه آموزشی مناسب برای کارمندانتان نیز به آنها کمک می‌کند تا اعتماد به نفس و انگیزه بیشتری داشته باشند. ما اغلب از زبان‌‌آموزان خود می‌‌شنویم که یکی از جنبه‌های مفید درباره یادگیری زبان انگلیسی این است که آنها اکنون می‌توانند منظور خود را به‌طور موثرتری بیان کنند و این به آنها احساس موفقیت و رضایت می‌دهد. همچنین کمک می‌کند در حالی که از این روند لذت می‌‌برند احساس خوبی درباره توانایی‌‌های خود داشته باشند.

ایجاد یک فرهنگ فراگیر با تیم‌‌های مرتبط: تیم‌‌های چندزبانه به استاندارد دنیای جهانی‌شده ما تبدیل شده‌‌اند. مدیریت تنوع و شمول در محیط کار، کار آسانی نیست. خوشبختانه، آموزش زبان به شما کمک می‌کند تا همکاری تیمی را بهبود ببخشید و ارتباط بدون سوءتفاهم را در تیم‌‌های با فرهنگ متنوع تضمین کنید. بسیاری از شرکت‌‌های بین‌المللی متوجه شده‌‌اند که به لطف آموزش زبان انگلیسی، تیم‌‌های مختلف آنها توانسته‌‌اند روابط قوی‌‌تری با همتایان بین‌المللی خود ایجاد کنند. به‌طور کلی، راه‌حل یادگیری زبان به همکاری فرامرزی بهتر بین تیم‌‌ها و دفاتر نمایندگی کمک می‌کند. نه تنها با یادگیری زبان و ترکیب تیم‌‌ها، بلکه از طریق کارگاه‌ها، دوره‌های گروهی یا وبینارها، روحیه تیمی را تقویت می‌کنید، اعتماد ایجاد می‌کنید، تضاد و تعصب را کاهش می‌دهید و فرهنگ سازمانی خود را بهبود می‌‌بخشید.

منبع


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟