شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته شنبه 29 مرداد ماه 1401/ شماره 582
عناوین خبری امروز: قیمت های جهانی در آستانه پایان کاهش, کاهش قطره چکانی دلار نیمایی, ریزش دلار تا مرز 29 هزار تومان

قیمت های جهانی در آستانه پایان کاهش
مطابق شنبه‌ی هر هفته، جداول مقایسه ای قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه، 19 اوت 2022، امروز در ویکی پلاست منتشر شد و بر اساس اطلاعات نشریه پلتس، قیمت های جهانی این هفته نیز عمدتا روندی کاهشی داشتند. ABS، پی وی سی و سبک خطی بیشترین کاهش را داشتند و در مقابل گروه پ پ ها نسبت به هفته گذشته بدون تغییر تا اندکی افزایشی بودند. در نشریه آیسیس نیز قیمت ها بدون تغییر تا کمی کاهشی  بودند. سنگین فیلم و سبک فیلم کاهشی و پ پ ها و PVC بدون تغییر بودند.
 
کاهش قطره چکانی دلار نیمایی
میانگین هفتگی دلار نیمایی امروز و در ابتدای هفته، 26 هزار 431 تومان شد و اختلافِ نیمای امروز با قیمتِ یکشنبه 23 مرداد به 66 تومان کاهش رسید. میانگین روزانه نیز طی چند روز اخیر در محدوده 26 هزار و 400 تومان ثابت مانده است. هجدهمین قیمت های پایه فردا در حالی اعلام می شود که قیمت های جهانی در نشریه آیسیس عمدتا بدون تغییر یا با کاهش جزئی هستند و دلار نیمایی نیز تا امروز 66 تومان افت داشته است.

ریزش دلار تا مرز 29 هزار تومان

دلار هفته را با ریزش سنگین به پایین کانال 29 هزار تومان آغاز کرد. دلار که هفته گذشته را با 30 هزار تومان به پایان رسانده بود امروز و هفته جدید را کاهشی آغاز کرد و حی در ساعتی به 28,950 تومان هم رسید. بعد از برخورد به کف قیمتی 28,950 تومان، دلار، مجددا صعود کم رمقی داشت و به 29 هزار و 10 تومان، رسید. در صرافی ملی هم، هر دلار با 67 تومان اُفت، 28 هزار و 37 تومان قیمت گذاری شد. اختلاف دلار آزاد و صرافی با آخرین قیمت های امروز، کمتر از هزار تومان است.

پلی اتیلن ها کاهشی و پ پ ها بدون تغییر

علی رغم ریزش قیمت دلار، به علت تغییرات جزئی جهانی، قیمت های بازار امروز ترکیبی از کاهشی و بدون تغییر بود. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس، سنگین فیلم، سبک فیلم و سبک خطی بین 200 تا 300 تومان اُفت را ثبت کردند. در گروه پ پ نساجی MFI بالاها بدون تغییر تا 200 تومان کاهش داشتند و MFI پایین ها همگی بدون تغییر بودند. پ پ شیمیایی نیز بدون تغییر نسبت به قیمت روز پنجشنبه پیشنهاد شدند.

پایان هفته برنت با 96 دلار
برنت که معاملات این هفته را با 97 دلار آغاز کرده بود در طول هفته تا 90 دلار هم عقب نشینی کرد اما در نهایت معاملات آخر هفته را با 96 دلار به پایان رساند. قیمت پایانی نفت برنت در معاملات جمعه، 96 دلار و 9 سنت بود.

شروع هفته بازار سرمایه با 12 هزار واحد کاهش
بازار سرمایه که هفته گذشته را با 2 هزار واحد افزایش به اتمام رسانده بود امروز و هفته جدید را کاهشی آغاز کرد و شاخص کل در پایان معاملات، با 12 هزار و 593 واحد اُفت، به 1 میلیون 438 هزار رسید.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟