پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته شنبه 22 مرداد ماه 1401/ شماره 577
عناوین خبری امروز: ترمز کاهش قیمت های جهانی در نشریه پلتس کشیده شد, عقب نشینی میانیگن روزانه به 26 هزار و 300, ریزش دلار آزاد شدت گرفت

ترمز کاهش قیمت های جهانی در نشریه پلتس کشیده شد
مطابق شنبه‌ی هر هفته، جداول مقایسه ای قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه، 12 اوت 2022، امروز در ویکی پلاست منتشر شد و بر اساس اطلاعات نشریه پلتس، قیمت های جهانی این هفته عمدتا بدون تغییر بودند. در نشریه پلتس، گروه ABS و پلی استایرن ها کاهشی، گروه پی وی سی و پ پ ها افزایشی و سایر کالاها بدون تغییر بودند. اما در نشریه آیسیس همچنان کالا روندی کاهشی داشت. سبک فیلم، پ پ ها و پلی استایرن ها بیشترین کاهش را در نشریه آیسیس، ثبت کردند.
 
عقب نشینی میانیگن روزانه به 26 هزار و 300
میانگین هفتگی دلار نیمایی امروز و در ابتدای هفته، 26 هزار 516 تومان شد و اختلافِ نیمای امروز با قیمتِ یکشنبه 9 مرداد به 131 تومان افزایش رسید. میانگین روزانه که روز پنجشنبه به کانال 26 هزار و 400 تومان عقب نشینی کرده بود امروز نیز روند کاهشی داشت و به 26 هزار و 300 تومان رسید. هفدهمین قیمت های پایه فردا در حالی اعلام می شود که به دلیل تعطیلی روز یکشنبه و دوشنبه قیمت های جهانی دو هفته اعمال خواهد شد و دلار نیمایی نیز تا امروز 131 تومان افزایش داشته است.

ریزش دلار آزاد شدت گرفت

انتظارات مثبت نسبت به نتیجه مذارات برجام، دلار را کاهشی کرد. دلار که هفته گذشته را با 31 هزار تومان به پایان رسانده بود امروز و هفته جدید را کاهشی آغاز کرد و تا این لحظه هر دلار آمریکا در بازار 30 هزار و 650 تومان پیشنهاد می شود. در صرافی ملی هم هر دلار با 27 تومان رُشد تا ساعت 14:30 ، 28 هزار و 51 تومان قیمت گذاری شد. دلار صرافی، هفته گذشته، موفق به عبور از مرز 28 هزار تومان شد.

سایه دلار و قیمت های جهانی بر قیمت های بازار

به دلیل ریزش قیمت دلار و کاهشی بودن قیمت های جهانی طی دو هفته گذشته، قیمت های بازار امروز عمدتا روندی نزولی داشتند. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس، سنگین فیلم و سبک خطی کاهشی بودند و بین 100 تا 600 تومان اُفت را ثبت کردند. گروه پ پ نساجی نیز امروز بین 100 تا 300 تومان کاهش داشت. کالاهای پ پ شیمیایی با 200 تا 2000 تومان ریزش رکوردار بیشترین کاهش قیمت های امروز بودند. گروه پی وی سی نیز 330 تا 400 تومان نسبت به پنجشنبه ریزش داشت.

پایان هفته برنت با 98 دلار
برنت که معاملات این هفته را با 95 دلار آغاز کرده بود در طول هفته تا بالای مرز 100 دلار هم پیش‌رفت و در نهایت، معاملات آخر هفته را با 98 دلار به پایان رساند. آخرین قیمت برنت در روز جمعه، نسبت به نرخ پایانی هفته گذشته، 4 دلار افزایش دارد. قیمت پایانی نفت برنت در معاملات جمعه، 98 دلار و 1 سنت بود.

صعود 18 هزار واحدی بورس تهران
بازار سرمایه که هفته گذشته را با 11 هزار واحد افزایش به اتمام رسانده بود امروز و هفته جدید را نیز افزایشی آغاز کرد و شاخص کل در پایان معاملات با 18 هزار و 636 واحد افزایش، به 1 میلیون 467 هزار رسید.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟