جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته سه‌شنبه 21 تیر 1401/ شماره 558
عناوین خبری امروز: معاملات پرمصرف ها؛ عمدتا با قیمت پایه یا کاهشی, نیما در یک قدمی 26 هزار تومان, دلار تغییر مسیر داد و کاهشی شد

معاملات پرمصرف ها؛ عمدتا با قیمت پایه یا کاهشی
امروز مطابق سه‌شنبه ها معاملات پلی اتیلن ها، پلی استایرن های انبساطی و گروه ABS در بورس کالا انجام شد و رقابت های گروه پرمصرف نایلون و نایلکس عمدتا نسبت به هفته گذشته کاهشی بود و در بیشتر گریدها معاملات با قیمت پایه انجام شد.

سنگین اکستروژن، سنگین بادی بیشترین کاهش را داشتند، رقابت سنگین اکستروژن از 7 تا 13 درصد به قیمت پایه تا 4 درصد و سنگین بادی از 3 درصد به قیمت پایه کاهش یافت و تنها گروه سنگین فیلم به دلیل غیبت F7000 ایلام همانند هفته قبل با رقابت معامله شد. در مقابل اما رقابت گروه پت ها امروز افزایشی بود. رقابت پت بطری از قیمت پایه تا 6 درصد به 1 تا 12 درصد و پت نساجی از 2 تا 3 درصد به 3 تا 15 درصد افزایش یافت.

نیما در یک قدمی 26 هزار تومان
میانگین هفتگی دلار نیمایی که از یکشنبه 12 تیر تا دیروز 407 تومان رُشد پیدا کرده بود امروز هم روند افزایشی داشت و به 25 هزار و 989 تومان رسید تا نسبت به یکشنبه 12 تیر، 466 تومان رُشد داشته باشد. میانگین روزانه امروز نیز با کمی افزایش همچنان در کانال 26 هزار تومان قیمت گذاری شد.

دلار تغییر مسیر داد و کاهشی شد

به گزارش دنیای اقتصاد، قیمت دلار در بازار دچار انجماد شده و معاملات به حداقل رسیده است. دلار آزاد امروز 200 تومان کاهش یافت و به 31 هزار و 500 تومان رسید. دلار صرافی ملی هم در حال کم کردن فاصله خود با کانال 28 هزار تومان است و با 20 تومان افزایش، 27 هزار و 919 تومان قیمت گذاری شد.


قیمت های بازار کاهشی و بدون تغییر

دامنه تغییرات قیمت ها در بازار، بسیار محدود شده و قیمت های بازار امروز ترکیبی از افزایش و کاهش و بدون تغییر بود. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس به جز گروه سنگین فیلم که به علت غیبت F7000 ایلام، بین 100 تا 1100 تومان افزایش داشت عمدتا بدون تغییر پیشنهاد شدند. پ پ های نساجی بین 100 تا 200 تومان کاهش داشتند و پ پ های شیمیایی عمدتا بدون تغییر نسبت به قیمت دیروز، پیشنهاد شدند. گروه پی وی سی نیز امروز بین 300 تا 400 تومان اُفت قیمت پیدا کرد.

غیبت DOP ها در بورس
بعد از تصمیم کمیته تخصصی پتروشیمی در عدم الزام عرضه روغن DOP در بورس کالا، امروز هیچ عرضه ای برای این محصول انجام نشد و باید منتظر روش بعدی عرضه کالای DOP و قیمت های آن در بازار باشیم.

عقب نشینی برنت به 103 دلار
برنت که معاملات دیروز را با 105 دلار به پایان رسانده بود معاملات امروز را نیز با همین قیمت آغاز کرد اما در ادامه با 3.7 درصد کاهش به  103 دلار عقب نشینی کرد.

کاهش 4 هزار واحدی شاخص کل
بورس تهران امروز هم نزولی بود و شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات، با 4 هزار و 65 واحد کاهش به یک میلیون و 483 هزار واحد رسید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟