شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته شنبه 18 تیرماه 1401/ شماره 556
عناوین خبری امروز: ریزش ادامه دار قیمت های جهانی, صعود نیما به 25 هزار و 800 تومان, قیمت های پایه، این هفته اعلام نمی شود

ریزش ادامه دار قیمت های جهانی
مطابق شنبه‌ی هر هفته، جداول مقایسه ای قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه، 8 ژوئیه 2022، امروز در ویکی پلاست منتشر شد و بر اساس اطلاعات نشریه پلتس، امروز عمده قیمت ها، روندی کاهشی داشتند. در نشریه پلتس همه کالاها ریزشی بودند و گروه پی وی سی، پت بطری و ABS بیشترین کاهش را داشتند و بین 50 تا 70 دلار اُفت را رقم زدند. در نشریه آیسیس نیز همه کالاها به جز پلی استایرن ها که بدون تغییر بودند روندی کاهشی داشتند. در این نشریه نیز پی وی سی، سبک فیلم و پ پ ها بیشترین ریزش را ثبت کردند.
 
صعود نیما به 25 هزار و 800 تومان
میانگین هفتگی دلار نیمایی امروز و در ابتدای هفته 25 هزار 828 تومان شد و اختلافِ نیمای امروز با قیمتِ یکشنبه 12 تیر به 305 تومان افزایش رسید. میانگین روزانه دلار نیمایی امروز از 25 هزار و 900 تومان به کانال 26 هزار تومان صعود کرد و احتمال افزایش بیشتر نیما در روزهای آینده را قوت می دهد.

قیمت های پایه، این هفته اعلام نمی شود

به علت تعطیلی فردا یکشنبه 19 تیر و مناسبت عید قربان قیمت های پایه اعلام شده در 12 تیر، تا دو هفته اعتبار دارد و اعلام قیمت بعدی، 26 تیرماه خواهد بود.

ابتدای هفته و ادامه افزایش آرام دلار

دلار آزاد که هفته گذشته را با قیمت 31 هزار و 480 تومان به پایان رساند امروز اندکی افزایشی بود تنها با 70 تومان رُشد هر دلار تا ساعت 14.30، 31 هزار و 550 تومان پیشنهاد می شد. دلار صرافی هم که هفته گذشته را با 144 تومان افزایش و 27 هزار و 855 تومان به پایان رسانده بود، امروز و شروع هفته جدید را نیز با رشد محدودی آغاز کرد و هر دلار با 27 تومان رُشد 27 هزار و 882 تومان قیمت گذاری شد.

بازار نیمه تعطیل است
به علت تعطیلی یکشنبه، بسیاری از فعالان بازار امروز شنبه 18 تیر را تعطیل کرده اند و بازار نیمه تعطیل است. قیمت کالاها به ندرت اعلام می شود و حجم معاملات بسیار پایین است. کاهشی بودن قیمت های جهانی هم مزید بر علت شده و در زمان نزولی بودن قیمت های جهانی، معاملات در بازار، کاهش پیدا می کند. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس قیمت ها عمدتا بدون تغییر و نهایتا در بعضی از کالاها تا 400 تومان کاهش را ثبت کردند. پ پ های نساجی امروز بدون تغییر تا 100 تومان افزایش و پ پ های شیمیایی نیز بدون تغییر نسبت به قیمت های پنجشنبه پیشنهاد شدند.

پایان هفته برنت با 107 دلار
برنت که معاملات این هفته را با 111 دلار آغاز کرده بود در طول هفته روند کاهشی داشت و تا 99 دلار هم عقب‌نشینی کرد اما در نهایت معاملات آخر هفته را با صعود به 107 دلار به پایان رساند. قیمت پایانی نفت برنت: 107 دلار و 15 سنت.

شاخص کل  کانال 1 میلیون و 500 هزار را از دست داد
بازار سرمایه که هفته گذشته را با 11 هزار واحد کاهش به اتمام رسانده بود امروز و هفته جدید را نیز نزولی آغاز کرد و در پایان معاملات امروز، شاخص کل با 4  هزار و 94 واحد کاهش، به 1 میلیون و 498 هزار عقب نشینی کرد.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟