چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

کارآفرینان بزرگ با داشتن چه سلاحی به موفقیت رسیده‌اند؟
کارآفرینان موفق با داشتن خصایص و ویژگی‌های اساسی به پیشرفت رسیده‌اند. در واقع این خصوصیات سلاح مخفی آن‌ها به حساب می آید. اگر از کارآفرینان موفق سؤال کنید راز موفقیت شما چیست؟ پاسخ‌های متفاوتی به شما می دهند

عده‌ای از کارآفرینان می گویند روی توانایی‌های فنی و دانش اختصاصی تکیه دارند و برخی دیگر شوخ طبعی و مثبت اندیشی را عامل موفقیت خود می دانند.

سازمان کارآفرینان جوان (YEC)، از 40 کارآفرین جوان و موفق تشکیل شده است. این سازمان از 11 نفر از اعضای خود درباره سلاح مخفی آن‌ها به عنوان یک کارآفرین موفق سؤال کرده است. شاید این سلاح مخفی، یک خصوصیت شخصیتی، طرز تفکر خاص یا یک رفتار ویژه باشد. در هر صورت، دلیل موفقیت کارآفرینان موفق در دنیای کسب و کار است.

بهره‌مندی از مهارت‌های شهودی

راد احمد از LawTrades

استارتاپ های موفق با توسعه‌ی یک نظریه و اجرای آن با بهره‌مندی از شهود و فناوری‌های موجود، قدرت حل مشکلات بزرگ را دارند.

اگر شما باور داشته باشید، اصلی‌ترین کاری که به عنوان یک مدیر غیرفنی از دستتان بر می آید این است که به طور مداوم درک عمیق به نیازها و عادت‌های مخاطبین را توسعه دهید. با افراد حرف بزنید.

تصورات آن‌ها را پیش بینی کنید، سعی کنید بفهمید چطور فکر می کنند و چه چیزی را باور دارند. این کار را به قدر کافی انجام دهید، بدین ترتیب قادر خواهید بود بینشی فوق‌العاده در یافتن مسیر موفقیت پیدا کنید.

داشتن حس کنجکاوی

آلیشا ناوارو از Hounds Design 2

قبل از شروع هر کاری از خودم سه سؤال می پرسم: چرا، چطور و چه چیزی؟

یک مشتری یا کارمند می تواند از جمله‌ی ساده‌ای استفاده کند اما آیا مفهومی در پشت این جمله است؟ من شانس خود را امتحان می کنم و می پرسم: چه اتفاقی می افتد اگر... . اگر هیچ فایده‌ای به دست نیامد، به آرامی چند قدم به عقب بردارید.

سؤالات بیشتری بپرسید و تلاش خود را بکنید. سعی دوباره، کلید موفقیت شماست؛ اما بیشتر از این که موفق شوم، شکست می خورم اما از این طریق یاد می گیرم چه چیزی اشتباه است و دیگر آن را تکرار نمی کنم.

آمادگی برای تغییر

بث دواین از Main & Rose

من متوجه شدم لازمه‌ی موفقیت یک کارآفرین، هوش بالای او نیست. قطعاً دلیل آن پول، شهرت یا داشتن بهترین تیم‌ها هم نیست.

کارآفرینان موفق کسانی هستند که توانایی سازگاری با غیرمنتظره‌ترین تغییرات را دارند. ادامه دادن در مسیر غیرقابل پیش بینی و کار کردن با افرادی که با هر اتفاقی، رنگ تازه‌ای به خود می گیرند بهترین مهارت کارآفرینان موفق است.

اگر بدانید با هر اتفاقی چطور باید تغییر جهت بدهید و خود را با تغییرات سازگار کنید، تفکر و تیم خود را با تکنولوژی، بازار و دیگر موارد همگام کنید، بدون شک موفقیت در انتظارتان خواهد بود.

شناخت کامل از خود

داراه بروستین از Network Under 40

شناخت خود - خودشناسی - موفقیت کارآفرین ها - مدیتیشنمعمولا کارآفرینان جوان در هنگام راه اندازی یک کسب و کار خود را از یاد می‌برند. مسئله این است وقتی در بهترین حالت خود نباشید، کار و فعالیت شما تحت تأثیر قرار می‌گیرد.

من هر چقدر وقت بیشتری برای یادگیری و پیشرفت، یافتن زمان برای مدیتیشن و سکوت و صرف دور شدن از کار کردم، مسیرهای بیشتری در مقابلم ظاهر شدند. علاوه بر آن، این کارها سبب می شود تصویر روشن‌تری از خود پیدا کنید که به برقراری ارتباط بهتر با تیم، مشتریان و شرکا کمک می کند.

داشتن دیدگاه و ذهنیت متفاوت

سینتیا جانسون از Bell + Ivy

من به عنوان یک کارآفرین خانم، خصوصیات زیادی را به محل کار آوردم. این مسئله از طریق شهود و ارتباط احساسی سبب درک بهتر من در مواجهه با شرایط مختلف کاری شد. من دانش‌های متنوعی دارم که در زندگی‌ام به دست آمده است.

معمولاً کارآفرینان مرد تجربه‌ای در این باره ندارند و من از این موضوع برای موفقیت خود استفاده کردم. دلیل موفقیت من این است که شرایط و مشکلات را با دیدگاه متنوعی می‌بینم و گاهی به راه حل‌های خاصی درباره آن‌ها می رسم.

ریسک پذیری بالا

باروچ لابونسکی از Rank secure

من زمان زیادی را هر روز تلف می‌کنم که نتیجه‌ی چندانی برایم به بار نمی‌آورد. وقوع این اتفاقات غیرممکن است اما با توجه به مهم و سودمند بودنشان فکر در این‌باره در زمان مواجه شدن با موقعیت‌های مرگ و زندگی، در بیشتر مواقع هیچ آسیبی به ما نمی‌رساند.

در طی روز همه چیز در حال پیش رفتن است، ما مرتکب اشتباهاتی می شویم و به سرعت آن‌ها را حل می کنیم.

ترس و دست به کار نشدن، مانع پیشرفت ماست. اگر در این شرایط ترسو و مضطرب هستید، باید بدانید همیشه قادر به پیدا کردن دلیلی برای انجام ندادن کارهایی هستید که به انجام آن‌ها نیاز دارید.

سابقه غیر کارآفرینانه

پگی شل از Creative Alignments

من به طور تصادفی در مسیر کارآفرینی قرار گرفتم. قبل از این که به یک فرد حرفه‌ای در دنیای کسب و کار تبدیل شوم، یک آدم اجتماعی بودم.

این خصوصیت به سلاح مخفی من تبدیل شد. من به سادگی دریافتم مرتکب اشتباهات دیگر صاحبان کسب و کار، چون مهندسی بیش از حد یا تثبیت افراطی در پایان کار نمی شوم.

توانایی من به عنوان فرد اجتماعی و غیر کارآفرین با اعضای تیمم هم راستا شده و این مسئله سبب می شود من فکر نکنم جواب هر سؤالی را می دانم و همچنین سبب می شود به راه‌ها یا نتایج به خصوصی وابسته نباشم.

شوق مداوم برای یادگیری

ادلایدا دیاز از Roa, Nomo FOMO

من همیشه به دنبال یادگیری هستم. تقویم روزانه من زمان‌بندی شده و من در روزهای شنبه تنها مطالعه می‌کنم.

میزان اطلاعات شما درباره رهبری، کسب و کار یا هر موضوع دیگری چندان اهمیت ندارد؛ چرا که دنیا در حال تغییر است و همواره ایده‌ها و نظریات جدیدی مطرح می‌شود. برای این که پیش‌رو باشید باید به‌طور مداوم ذهنتان را تغذیه کنید.

به دنبال مربیان شایسته‌ای باشید، درخواست کمک دهید، کتاب بخوانید، پادکست گوش دهید و همواره برای عملی کردن آموخته‌های خود آماده باشید. در هر شرایطی به دنبال یادگیری باشید و با شوقی همیشگی به کسب اطلاعات ادامه دهید.

دوی استقامت

کریستین مارگت از LLC

به عنوان صاحب چند کسب و کار مختلف، به راحتی دچار استرس می شوم. برای رفع این حالت و داشتن خلق و خوی بهتر به دوی 90 دقیقه‌ای استقامت روی آوردم و این کار را برای دو تا سه مرتبه در هر هفته انجام می دهم. دوی استقامت به من کمک کرد به راحتی مشکلاتم را حل کنم و استرس را در سطحی قابل کنترل قرار دهم.

مشتری خود بودن

سید بلخی از OptinMonster

رمز موفقیت من در دنیای کارآفرینی، مشتری خودم بودن در کسب و کارهایم است. به دلیل اینکه ما از پلاگین های مختلفی استفاده می کنیم که در وب سایت‌ها قرار داده ایم می توانیم دریابیم تغییر چه خصوصیاتی برای برتری بر رقبا مناسب است.

همین مسئله سبب شد تا ما پیشرو بمانیم. ما گام مؤثری برمی داریم و پلاگین های خود را به صورت رایگان در اختیار کارمندانمان قرار می دهیم تا در وبلاگ‌های شخصی‌شان استفاده کنند.

ما می خواهیم محصولاتمان را بشناسانیم، از آن‌ها آگاهی یافته تا در دست یابی به ایده‌های جدید برای ارتقای آن‌ها به ما یاری برسانند. سپس برخی از این ایده‌ها را اجرا می کنیم و به عنوان ویژگی جدید به محصولاتمان اضافه می کنیم.

برخورد عالی با کارمندان

علی مهوان از Sharebert

تعداد معدودی از افراد از اهمیت برخورد عالی با کارکنان مطلع هستند. اگر فکر کنید دیگران به دنبال جا به جایی شما هستند و کنترلی روی دریافت حقوق ماه بعد خود ندارید، آیا باز هم صبح روز بعد با لبخند به سرکار می آیید و بهترین عملکرد را از خود نشان می دهید؟ قطعاً نه! بدون شک به سراغ کار دیگری می روید و بی‌انگیزه وظایفتان را انجام می دهید.

باید با کارمندان خود به گونه‌ای رفتار کنید که انگار آن‌ها باعث شدند به این جایگاه برسید. هر کسب و کاری با افراد ضعیف خود سنجیده می‌شود نه افراد با استعداد مشغول فعالیت.

تاکنون چند بار با سرویس خدمات مشتری یک شرکت تماس گرفته و با خود فکر کرده‌اید آیا مدیر شرکت آدم خوبی است؟ قطعا این کار را نمی‌کنید.

من خیلی با سیمون سینک (نویسنده، سخنران انگیزشی و مشاور بازاریابی) موافق نیستم؛ اما او درک خوبی از رابطه کارمند و کارفرما دارد. برای موفق شدن باید به تیمتان احترام بگذارید و به آن‌ها عشق بورزید.

منبع: یوکن

 


 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟