جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

پتروشیمی آبادان به 60 درصد ظرفیت تولید دست یافت
مدیرعامل مجتمع پتروشیمی آبادان گفت: پس از وارد مدار شدن واحدهای آسیب‌دیده 600 و 800 پتروشیمی آبادان تولید این شرکت به 60 درصد ظرفیت خود رسید که این میزان تا یک ماه آینده به حداکثر ظرفیت تولید می‌رسد.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از ایرنا، سیدمحسن علوی یکشنبه اظهار داشت: واحد 600 پتروشیمی آبادان که پس از 2 سال به دلیل آتش سوزی در سال 97 متوقف شده بود با همت و کار جهادی کارکنان این پتروشیمی از اواخر خرداد ماه سال جاری مجدد در مسیر تولید قرار گرفت و واحد 800 نیز پس از آن بازسازی و هم‌اکنون در حال تولید است.

وی ظرفیت کنونی تولید در مجتمع‌ پتروشیمی آبادان را 180 هزار تن برابر 60 درصد ظرفیت اسمی پتروشیمی آبادان اعلام کرد و افزود:هم اکنون ظرفیت تولید 110 هزار تن پی‌وی‌سی، 6 هزار تن کاستیک سودا و 10 هزار تن  DDB در این مجتمع وجود دارد و تا یک ماه آینده این میزان به حداکثر تولید خواهد رسید.

علوی اظهار داشت: مجتمع پتروشیمی آبادان علاوه بر تامین نیاز کشور به فرآوردهای پتروشیمی بخشی از آن را به بازارهای هدف خارجی صادر می‌کند و این مجتمع با آمادگی کامل در حال تولید و بر اساس شرایط فرآیندی و به صورت مرحله‌ای در حال افزایش ظرفیت تولید است.

وی افزود: با وجود شیوع کرونا با برنامه‌ریزی‌ انجام شده تولید محصولات در مجتمع پتروشیمی آبادان با تولید مواد اولیه مواد ضدعفونی و آب ژاول با تلاش یکهزار و 100 نفر ا زپرسنل و کارکنان این مجتمع پیگیری شد و وقفه‌ای در تولید ایجاد نشد.

مدیرعامل مجتمع پتروشیمی آبادان ارتقا شاخص‌های زیست محیطی در این مجتمع را یکی از اقدام‌های انجام شده در سالجاری عنوان کرد و افزود: طبق گزارش عملکرد مدیریت زیست محیطی و پایش سه ماهه اول سالجاری با انجام اقدامات فنی با پیشرفت فوق العاده‌ای در کاهش آلودگی مواجه بودیم که نتیجه این اقدامات منجر به خروج پتروشیمی آبادان از فهرست آلاینده در این دوره شده است.

وی ایجاد هفت هکتار فضای سبز، گسترش گلخانه مرکزی و کاشت سه هزار اصله درخت با استفاده از سیستم آبیاری پس‌آب بازیابی پتروشیمی را از اقدام‌های ماثر در کاهش آلودگی هوا در آبادان دانست و گفت:از فرآیند پس‌آب بازیابی در چرخه تولید به عنوان خوراک برج‌های خنک کننده و توسعه تصفیه خانه‌ها در سه‌ماه اول سالجاری استفاده شد.

مجتمع پتروشیمی آبادان در دوران جنگ تحمیلی  ویران و پس از پایان جنگ تحمیلی توسط متخصصان داخلی بازسازی شد.

واحد 600 پتروشیمی آبادان که در کوی مطهری (بریم) این شهر واقع شده است کار تولید پی وی سی را انجام می‌دهد.
هم اکنون مهمترین محصول تولیدی این پتروشیمی پی‌وی‌سی است که تولید آن در سال 1384 به حدود 60 هزار تن افزایش یافت و تولید سالانه 110 هزار تن پی وی سی از اهداف طرح توسعه این مجتمع است.

 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک
 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟