پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

جمع آوری واحدهای بازیافت ضایعات پلاستیکی در کهریزک
یکی از مخاطبان ویکی پلاست در پیامی اظهار داشت: طی یک هفته گذشته، سازمان محیط زیست در حال جمع آوری واحدهایی است که در کهریزک به بازیافت ضایعات پلاستیکی می پرداختند...

به گفته این تولیدکننده که خریدار مواد بازیافت شده نیز بود، امروز برق منطقه‌‌ای که واحدهای تفکیک و شستشوی ضایعات پلاستیکی در آن فعالیت داشتند قطع شده و محیط زیست با این اقدام تلاش دارد تا منطقه روستای قمصر و چهاردستگاه را از حضور بازیافت کنندگان پلاستیک، پاکسازی کند.

عمده کسانی که به جمع آوری و تفکیک و بازیافت پلاستیک در روستای قمصر کهریزک اقدام می کنند از اتباع افغانستانی هستند که بنا بر اظهارات این مخاطب ویکی پلاست، توان اجاره سوله را ندارند و در فضای باز، پلاستیک ها را تفکیک و شستشو می کردند.

بر اساس پیگیری خبرنگار ما، اخطار سازمان محیط زیست از یک ماه پیش و در پی شکایت کشاورزان و مردم روستای قمصر انجام گرفته است. فاضلاب ناشی از شستشوی پلاستیک ها در زمین های کشاورزی که در اجاره پیمانکاران افغانستانی بود، دلیل شکایت مردم و کشاورزان منطقه است.

به نظر می رسد در صورت جمع آوری واحدهای این منطقه، دسترسی تولیدکنندگانی که از مواد بازیافتی در محصولات خود استفاده می کردند با مشکل مواجه شود.

گفتنی است اين واحدها پلاستیک های جمع آوری شده از سطح شهر را در قفس های مختلف تفکیک، سپس آسياب کرده و بعد از شستشو و خشک کردن، آن ها را به واحدهایی که پلاستیک ضایعاتی را آسیاب و گرانول می کنند به فروش می رساندند.

نمونه ای از قفس های تفکیک زباله در روستای قمصر کهریزک


 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک
 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 75%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه
داوود دوشنبه ۱۲ دى ۱۴۰۱
سلام بنده اهل روستای قمصرهستم قمصریکی ازروستاهای سرسبزجنوب تهران بود الان ۹۰درصدزمینهای کشاورزی نابودشده اند بخاطرتفکیک ضایعات پلاستیک که ۹۵درصدشان اتباع افغانستانی هستندبخاطرهمین کارخانجات بیشترم دم به بیماری های پوستی وتنفسی دچارشده آن زمین وآب وهوای این منطقه راافغانیها نابودکرده اندهیچ اورگانی هم نظارت نمیکند ارسال پاسخ
م . د پنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۹
بهتر اینه که منتقل بشن به یه منطقه غیر مسکونی ، هر وقت از اون منطقه رد بشید بوی تعفن حال آدم رو بد میکنه ارسال پاسخ

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟