جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

یک راهکار مفید برای حفظ کارمندان باارزش
مدیران، مراقب باشید: شما باید برای حفظ کارمندان خوب خود مبارزه کنید. این یک جنگ مداوم برای استعداد است و همان‌طور که بازار کار بهبود می‌یابد، تشدید می‌شود، پس آماده باشید که هر چه زودتر برای آن اقدام کنید، قبل از اینکه رقیبانتان برترین استعدادهای شما را بدزدند.

اما حفظ کارمندان خوب چگونه ممکن است؟ چه چیزی برای برنده شدن در جنگ، محافظت و حفظ ارزشمندترین افراد نیاز است؟

به منظور تقویت ارتباطات با کارمندان خود مصاحبه‌های انگیزشی برای ادامه همکاری کارمندان بااستعداد برگزار کنید.

این جلسات منظم، اطلاعات مورد نیاز مانند چه چیزی به کارمندان برتر انگیزه می‌دهد و آن‌ها را در سازمان نگه می‌دارد- حتی اگر حقوق بیشتری در جاهای دیگر به آن‌ها ارائه شود به شما می‌دهد.

زیرا استعداد‌های برتر مورد جست‌وجو قرار می‌گیرند و حقوق بهتری به آن‌ها پیشنهاد خواهد شد. به یاد داشته باشید، این جنگی است که وجود دارد و شما نیاز به اطلاعات برای پیشی گرفتن از دیگران دارید.

بنابراین شجاع باشید، زیرا نباید از شنیدن بازخورد منفی بترسید. مصاحبه‌های انگیزشی برای تداوم همکاری به عنوان بررسی عملکرد در شرکت عمل می‌کنند و راهی آسان برای رفع و اصلاح عادت‌های بدی هستند که ممکن است موجب شوند بهترین افرادتان را از دست بدهید.

در اینجا پنج دلیل که شرکت‌ها باید مصاحبه‌های انگیزشی برای تداوم همکاری انجام دهند را بیان می‌کنیم:

1- شناختن انگیزه‌ها

مصاحبه‌های انگیزشی برای تداوم همکاری مشخص می‌کنند چه چیزی برای هر فرد اهمیت دارد. بعضی از مدیران به اشتباه از یک فرمول برای همه کارکنان استفاده می‌کنند. شرایط متفاوت است.

والدین ممکن است ساعت‌های انعطاف پذیرتری را برای انجام وظایف خانوادگی خود خواهان باشند، در حالی که یک فرد مجرد ترجیح می‌دهد حقوق و دستمزدش افزایش یابد.

کارکنان از چیزهای مختلف قدردانی می‌کنند و اگر مدیران بخواهند آن‌ها را حفظ کنند، باید این مکالمات را به طور مرتب داشته باشند تا بفهمند چه کسی چه چیزی را می‌خواهد و چگونه می‌توانند آن آرزوها را به بهترین نحو برآورده کند.

2- درک نشانه‌های نارضایتی

مصاحبه‌های تداوم همکاری زمانی باید انجام شوند که مدیر یک کارمند با پتانسیل را شناسایی می‌کند. این امر می‌تواند به زودی 60 تا 90 روز اول این کارمند باشد.

مدیران می‌توانند با برگزاری این مصاحبه در زمان‌های مناسب، نیازهای کارکنان را بهتر درک کنند و از نشانه‌های نارضایتی با خبر شوند.

در حالت ایده‌آل، خواسته کارمند، به جای شنیدن موقع استعفا به طور فعال و در زمانی شنیده خواهد شد که می‌توان با ایجاد تغییراتی کارمند را حفظ کرد.

3- جلوگیری از غافلگیری

هدف اصلی مصاحبه تداوم همکاری حفظ استعداد است و به شرکت‌ها کمک می‌کند زمانی که یک کارمند قصد ترک شرکت را دارد زودتر متوجه شوند.

این امر به مدیران زمان کافی برای ایجاد تغییر و بهبود شرایط کاری را می‌دهد و مانع ضربه بر اثر از دست دادن کارمند باارزش می‌شود. در نتیجه، کمپانی‌ها با کمبود کارمند مواجه نمی‌شوند و سایر کارکنان در اثر کمبود نیرو مجبور نیستند بیش از حد کار کنند.

4-  برای تعامل با کارکنان

برای بسیاری از شرکت‌ها، قوی‌ترین ابزار نگهداری، آگاه کردن کارمندان و نیروهای کار از این نکته است که به آنها اهمیت داده می‌شود و شرکت و سازمان برای آنها ارزش قائل است.

زمانی که مدیران بخشی از زمان خود و شرکت را صرف این می کنند که در مورد اینکه چه چیزی کارمندانشان را خوشحال می‌کند بحث کنند، این حس به کارمندان و نیروهای کار دست می‌دهد که برای شرکت باارزش هستند و مدیران به آنها و علایق‌شان اهمیت می‌دهند.

فرقی نمی‌کند چند ماه از کار کردن و پیوستن آنها به این شرکت گذشته باشد یا چند سال، مصاحبه‌های انگیزشی تداوم همکاری، کارمندان را درگیر می‌کند و به آنها انگیزه می‌دهد و همین انگیزه و احساس پویایی نه تنها تداوم همکاری او را با شرکت افزایش می‌دهد بلکه بهره‌وری او را هم بالا می‌برد.

5- به دست آوردن اعتماد

مصاحبه‌های انگیزشی برای تداوم همکاری، به ایجاد اعتماد میان کارفرمایان و کارکنان تازه استخدام شده‌ای که از خود پتانسیل نشان می‌دهند، کمک می‌کند.

اگر کارمند بااستعدادی که مدت کوتاهی است همکاری با شرکت و سازمانی را شروع کرده اعتماد لازم را نسبت به پرسنل، مدیران و سازمان کسب نکرده باشد درخواست بهتری دریافت کند، طبیعتا قطع همکاری می‌کند و درخواست جدید را می‌پذیرد.

اما اگر طی جلسات انگیزشی به آن‌ها فرصتی برای بیان نگرانی خود در یک محیط امن داده شود، این اعتماد ایجاد و جلب می‌شود و وفاداری را به دنبال خواهد داشت.

منبع: یوکن

 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک
 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟