پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

چطور اهدافمان را در زمان کوتاه محقق کنیم؟
افرادی که تنها به فکر ریسک های بلندمدت هستند ممکن است فرصتشان را از دست بدهند و از دستیابی به اهداف خود جا بمانند.

بیشتر مردم برای رسیدگی به مهم‌ترین مسائل زندگی‌شان هیچ عجله‌ای ندارند. تمام انسان‌ها می میرند. شاید فردا، پنج سال یا 50 سال آینده؛  اما در هر صورت مرگ می رسد و ما به این حقیقت واقف هستیم.

درست است زمان مرگمان را نمی دانیم؛ اما این مسئله، در واقعیت جهان هیچ تاثیری ندارد. شما زندگی را از کائنات می گیرید و روزی باید آن را پس دهید. با اولین نفس، زندگی را دریافت می کنید.

دنیا تمام نفس‌های شما را ثبت می کند و منتظر می ماند تا بدهی‌تان را بپردازید. اگر تاکنون به جریان زندگی فکر نکرده‌اید، کافی است کمی به خودتان فرصت دهید.

درک عمیق زندگی، برخی مردم را می‌ترساند؛ اما ممکن است اشاعه‌ی ادراک، تأثیر بهتری داشته باشد. با شناخت جریان زندگی در می یابیم ضرب‌الاجلی برای زیستن وجود دارد.

هر چند مدت زمان باقیمانده را نمی دانیم؛ اما می توانیم برنامه‌ی زندگی روزمره را بر اساس مهم‌ترین مسائل زندگی تنظیم کنیم. هر کاری انجام می دهیم در یکی از این سه گروه جای می گیرد:

  • خودمان را خوشحال کند.
  • کسانی را که دوست داریم شاد کند.
  • دنیا را به مکان بهتری تبدیل کند.

اگر فعالیت‌های ما در راستای دست یابی به اهدافمان نباشد، تنها وقتمان را تلف کرده‌ایم. در صورتی که نتوانید کارها و برنامه‌هایتان را برای دست یابی به اهداف هدایت کنید، همه چیز را در زندگی از دست داده‌اید.

داشتن پول بدون هیچ هدفی بی‌معناست. اگر اهدافتان از این سه گروه خارج است وقت خود را هدر داده‌اید. در واقع جاه طلبی فقط با هدفمندی معنا می یابد.

به همین خاطر می بینیم زندگی برخی افراد ثروتمند چندان شیرین و لذت بخش نیست. شاید به سمت یک هدف حرکت کنید و بعد متوجه شوید که مسیر اشتباهی را پیموده‌اید؛ این همان مسئله‌ای است که سبب ناامیدی مطلق برخی افراد می شود.

خیلی از افراد ثروتمندی که به مال و منال آن‌ها حسادت می کنید مشغول انجام کارهایی هستند که هیچ اشتیاق و لذتی در آن‌ها به وجود نمی‌آورد و به ثروتی دست یافته‌اند که هرگز آن‌ را نمی خواستند.

هنوز می توانید مسیرتان را تغییر دهید

تا وقتی نفس می کشید و روی این کره خاکی راه می روید فرصت دارید مسیر زندگی‌تان را تغییر دهید. گذشته را پشت سر گذاشته‌اید و پافشاری روی خاطرات آن، هیچ ثمری ندارد. حتی اگر تمام عمرتان به فنا رفته است هنوز هم می توانید به اهداف زندگی‌تان دست یابید.

مهم‌ترین دلیلی که سبب می شود دچار اتلاف وقت شوید تمرکز بر کارهایی است که مجبور هستید آن‌ها را انجام دهید؛ یا دیگران از شما توقع دارند به آن‌ها بپردازید.

نباید برای طرز نگاه دیگران به اهدافتان نگران باشید. اگر اطرافیان با تحقیر یا بلندپروازی به اهداف شما نگاه می کنند، مشکل آن‌هاست، نه شما. اگر می خواهید کسب و کار ی راه اندازی کنید که دنیا را تغییر دهد، کنترل زندگی‌تان را در دست بگیرید.

قطعاً تمام اطرافیان با تصمیمات شما موافق نیستند. نباید بگذارید نظرات یا طرز تفکر دیگران، باعث ناراحتی‌تان شود. اگر تصمیمی گرفتید که خوشحالتان می کند، سبب شادی اطرافیان می شود یا دنیا را به مکانی بهتر تبدیل می کند، انتخابتان فوق‌العاده است.

هیچ وقت خود را در زمانی که از دست داده‌اید، غرق نکنید. روی آینده متمرکز شوید که شما را هر روز به اهدافتان نزدیک‌تر می کند.

خوب فکر کنید و ببینید اهداف واقعی زندگی‌تان چیست؟ چطور می توانید به آن‌ها دست یابید و چرا تاکنون قدمی در این مسیر برنداشته‌اید؟ چرا زودتر کسب و کارتان را راه اندازی نمی کنید؟ چرا پروژه‌ای که رؤیاهای زیادی در مورد آن دارید، توسعه نمی دهید؟ چرا از کاری که از آن بیزارید، دست نمی کشید؟

باید بدانید زمان محدودی برای زندگی کردن داریم. به گونه‌ای زندگی نکنید که انگار هیچ وقت نمی میرید؛ زیرا در هر صورت مرگ می رسد و هیچ فرقی ندارد تا آن زمان، چقدر از کارهایتان را انجام داده اید.

اکنون زنده هستید و فرصت باقی است تا انسان هدفمند و تأثیرگذاری باشید. پس هیچ وقت برای شروع دیر نیست.

منبع: یوکن

 


ویکی پلاست | توسعه ارتباطات، افزایش اطلاعات

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟