جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

لوله پلی اتیلن جوشی
لوله پلی اتیلن جوشی اصطلاحی اشتباه است که متاسفانه رواج پیدا کرده است و تقریبا تمام لوله‌های پلی اتیلن جوشی هستند و بوسیله جوش دادن به یکدیگر متصل می‌شوند. لوله های پلی اتیلن تکجداره به دو روش جوش لب به لب (بات فیوژن) و رینگ و فلنج به یکدیگر متصل می‌شوند.

لوله‌های پلی اتیلن جهت اتصال به یکدیگر و همچنین برای اتصال به اتصالات در اندازه ‌های کوچک و فشارهای پائین (کاربری‌های آبیاری و کشاورزی) از اتصالات پیچی پلی اتیلن استفاده می‌کنند ولی به آنها لوله پلی اتیلن پیچی نمی گویند!


لوله های پلی اتیلن معمولا بصورت جوش لب به لب بوسیله دستگاه جوش پلی اتیلن در درجه حرارت و زمان معین و استاندارد به یکدیگر متصل و جوش داده می‌شوند و برای همین است که این نوع لوله‌ها را لوله پلی اتیلن جوشی می‌نامند.

نحوه جوش لوله پلی اتیلن به صورت جوشی با دستگاه‌های بات فیوژن (لب به لب) و الکتروفیوژن توسط متخصصان تاسیسات در این رشته انجام می پذیرد.

لوله‌های پلی اتیلن دوجداره کاروگیت غالبا به صورت کوپلر و پوش‌فیت به یکدیگر و اتصالات خود متصل می‌شوند و به همن دلیل به لوله‌های دوجداره کاروگیت پلی اتیلن لوله جوشی نمی گویند و هیچگاه منظور این گونه لوله‌ها نیستند.

لوله اسپیرال پلی اتیلن بوسیله کوپلر و یا کمربند به همدیگر متصل می شوند و اصطلاح لوله پلی اتیلن جوشی نیز برای آنها بکار نمی رود و تنها این اصطلاح اشتباه برای لوله‌های تک جداره پلی اتیلن در تمای سایزها و اندازه‌ها بکار برده می‌شود.

مشخصات لوله پلی اتیلن جوشی همان مشخصات، جداول اندازه و وزن و همان استاندارد INSO 14427-2 لوله‌های پلی اتیلن است و مجددا تاکید می‌کنیم که لوله پلی اتیلن جوشی همان لوله‌های پلی اتیلن تک جداره است و اگر تامین کننده‌ای تفاوتی میان این لوله‌ها با دیگر انواع لوله‌های تک جداره پلی اتیلن قائل شد، اطمینان داشته باشید به جهت منفعت طلبی شخصی این مطالب را بیان می‌کند.


منبع: پارس ایلن کیش

 


ویکی پلاست | توسعه ارتباطات، افزایش اطلاعات

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟