جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

سقوط قیمت واردات پلی اتیلن سبک خطی و پلی اتیلن سنگین چین به کمترین میزان 10 سال اخیر
با کاهش ارزش یوان چین در برابر دلار آمریکا و تحت تاثیر قرار گرفتن بازار تقاضا برای محموله های وارداتی، قیمت پلی اتیلن وارداتی در چین برای چهارمین هفته متوالی به روند پایدار و با ثبات خود ادامه می‌دهد. با ادامه جنگ تجاری ، خریداران همچنان از خرید فراتر از نیازهای خود خودداری می کنند.

گروه ترجمه ویکی پلاست: به گفته یکی از خریداران کاهش ارزش یوان بازار تقاضا برای پلی اتیلن وارداتی را تحت شعاع قرار داده و خریداران و نیازهای ضروری خود را از بازار داخلی تأمین می کنند.

سقوط قیمت پلی اتیلن سبک خطی LLDPE و پلی اتیلن سنگین HDPE

به گزارش معامله گران قیمت گرید فیلم HDPE و LLDPE بر اساس CIF چین نسبت به هفته گذشته 20 دلار در هر تن کاهش یافته و میانگین هفتگی این دو گرید کمترین میزان در یک دهه اخیر را نشان می دهد.

فیلم HDPE هفته گذشته برای اولین بار از مارس 2009 به زیر آستانه CIF $ 1000 / ton CIF منتقل شد.

کاهش قیمت پلی اتیلن سبک وارداتی

در همین حال، در هفته گذشته پیشنهاد قیمت برای گرید فیلم پلی اتیلن سبک وارداتی نیز کاهش یافت و به پایین‌ترین سطح خود از اواخر ژوئن 2019 رسید.

با توجه به محدودیت عرضه پلی اتیلن سبک در سراسر آسیا در هفته‌های گذشته، بازار این محصول در مقایسه با LLDPE و HDPE شاهد افت قیمت کمتری بوده است.

سایر عوامل منفی موثر بر بازار  

کاهش ارزش یوان عامل اصلی کاهش تقاضا برای خرید PE وارداتی در چین است. با این حال ، فعالان بازار تایید می کنند که نوسان معاملات آتی نفت خام نیز در محتاط بودن خریداران نقش داشته است زیرا بازار بی ثبات انرژی باعث ایجاد عدم اطمینان برای چشم انداز کوتاه مدت می شود.

علاوه بر این، عرضه بالای پلی الفین در داخل چین نیز تاثیر زیادی بر بازار داشته و فعالیت خریداران را محدود کرده است. معامله گران گزارش دادند كه كلی عرضه دو تولید کننده اصلی پلی اولفین در حدود 800 هزارتن بوده است.

افزایش قیمت اسپات اتیلن

بر اساس داده های شاخص قیمت ChemOrbis ، برخلاف پلی اتیلن، قیمت اتیلن در بازار اسپات که 6 هفته پیش به کمترین سطح خود در ده سال اخیر رسیده بود از آن زمان تا کنون روندی صعودی داشته است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟