جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

محدودیت تقاضا و نوسانات، بهای استایرن جنوب شرق آسیا را تحت فشار قرار داد
به دلیل ملایم بودن میزان تقاضا و همچنین نوسانات مداوم در بازار اسپات استایرن، روند پایدار بازار پلی استایرن وارداتی در بازار جنوب شرقی آسیا به آرامی سیری نزولی در پیش گرفته است.

گروه ترجمه ویکی پلاست: با وجود نزدیک شدن به فصل پردرخواست، هنوز خریداران در انتظار کاهش بیشتر قیمت ها هستند و درنتیجه بازار تقاضا افزایش چندانی نداشته است. 

تخفیف در معاملات

تأمین کنندگان پلی استایرن آسیا این هفته پیشنهادات خود را ثابت نگه داشته و یا کاهش جزئی  بر قیمت ها اعمال کرده‌اند و در عین حال تعدادی از فروشندگان متذکر شدند که حاضر به درنظر گرفتن تخفیف‌های بیشتر در حدود 20 دلار در هر تن هستند.

یک بازرگان مستقر دراندونزی گزارش داد که یکی از تأمین کنندگان کره جنوبی از هفته گذشته بیشتر پیشنهادهای پلی استایرن خود را بدون تغییر عرضه کرده است.

این بازرگان می گوید: " پیشنهادی فعلی تامین کننده برای گرید عمومی پلی استایرن GPPS و گرید مقاوم HIPS همراه با تخفیف است. با این حال، خریداران علاقه ای به انجام خریدهای بزرگ ندارند. "

فعالیت محدود به دلیل انتظاربرای کاهش قیمت بیشتر

خریدارانی که در بازارهای پلی استایرن منطقه فعالیت می کنند، مدتی است که خرید خود را به نیازهای فوری محدود کرده‌ و  عقیده دارند قیمت ها هنوز برای کاهش بیشتر جا دارند.

" تمایل چندانی برای خرید وجود ندارد. کاهش قیمت اخیر نتوانسته منجر به بالا رفتن تقاضا شود زیرا خریداران در انتظار کاهش قیمت بیشتری هستند. با این حال، ما فکر می کنیم با نزدیک شدن به فصل پردرخواست، تقاضا در ماه اوت بهبود یابد. "

نوسان قیمت استایرن

قیمت استایرن در آسیا از اواسط فوریه در میان عوامل واگرایانه روند نوسانی را دنبال کرده است. به گفته فعالان بازار، این نوسانات چشم انداز بازار پلی استایرن را مبهم کرده است.

قیمت اسپات استایرن در این هفته با توجه به افزایش عرضه در چین اندکی کاهش یافت. این امر باعث شد فروشندگان نیز اندکی قیمت های خود را کاهش دهند.

منبع: chemorbis

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟