جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

سقوط بازار پلی‌پروپیلن چین به کمترین میزان دو سال اخیر
قیمت‌های پلی‌پروپیلن وارداتی و همچنین پلی‌پروپیلن داخلی در چین پس از آخرین دور کاهش قیمت‌ها در اثر کاهش تقاضا، به کمترین میزان خود از ژوئیه سال 2017 رسیده است...

گروه ترجمه ویکی پلاست:

بر اساس داده‌های شاخص قیمت ChemOrbis، درحالیکه بازار نیمه ابتدایی امسال را بسیار نا امید کننده به پایان رساند، با وجود فراوانی عرضه پلی‌اولفین در بازارهای محلی و همچنین آغاز به کار چندین واحد تولید پلی‌پروپیلن جدید و افزایش نگرانی‌ها در مورد جنگ تجاری، چشم انداز نیمه دوم سال هم چندا خوشبینانه به نظر نمی‌رسد.

نزدیک شدن قیمت گرید رافیای وارداتی به 1000 دلار

بازار داخلی هموپلیمر پلی پروپیلن محلی از اواسط آوریل تا به حال روندی نزولی در پیش گرفته و قیمت کالای وارداتی نیز طی شش هفته گذشته از آن تبعیت کرده است.

میانگین قیمت هموپلیمر پلی پروپیلن رافیا بر مبنای CFRچین از ابتدای شروع روند نزولی تا کنون در حدود 100 دلار کاهش یافته است و به آستانه 1000 دلار در هر تن نزدیک شده است.

ظرفیتهای تولیدی جدید پلی‌پروپیلن و تشدید نگرانی در مورد عرضه

از زمان اتمام تعطیلات سال نو چینی در فوریه، بازار داخلی مواد پلی اولفینی در این کشور با ازدیاد عرضه مواجه شده است. با توجه به شروع به کار ظرفیت‌های جدید در نیمه دوم سال، نگرانی‌های مربوط به عرضه افزایش یافته است.

اگر راه اندازی و شروع به کار واحدهای تولیدی جدید در نیمه دوم سال طبق برنامه پیش رود، در حدود 5 میلیون تن در سال به ظرفیت کل  پلی پروپیلن چین اضافه خواهد شد.

بازار ضعیف تقاضا در میان تنش‌های تجاری و کاهش ارزش یوآن

تنش های تجاری طولانی مدت با ایالات متحده و کاهش ارزش یوان نسبت به دلار آمریکا، خریداران چینی را از بازار دور نگاه داشته و بر چشم انداز بازار تقاضا سایه افکنده است.

یک معامله گر اشاره کرد: "عرضه مواد پلی اولفینی در بازار چین در نیمه اول سال با ازدیاد روبرو شد و با شروع به کار واحدهای تولید جدید بنظر می رسد مشکل عرضه مازاد حادتر شود. از طرفی بنظر نمی رسد تا ماه سپتامبر تغییر در وضعیت بازار تقاضا ایجاد شود."

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟