جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

افزايش قیمت جهانی استایرن
قیمت جهانی استایرن پس از طی یک سیر نزولی پنج ماهه، در ماه ژانویه تدریجا افزایش یافت. پیش بینی‌ها حاکی از آن است که در ماه فوریه نیز بهای آنی استایرن به احتمال زیاد به حرکت رو به بالای خود ادامه خواهد داد.

به گزارش گروه ترجمه ویکی پلاست به نقل از Chemorbis داده‌های شاخص قیمت ChemOrbis Price Wizard   نشان می دهند که قیمت استایرن در آسیا بیشترین رشد را داشته و  از اواخر ماه دسامبر بیش از 5 درصد افزایش یافته است. بهبود بازار تقاضا در چین پیش از سال نو قمری چینی، و همچنین محدودیت احتمالی عرضه با توجه به نزدیک شدن دوره‌های تعمیر و نگهداری در منطقه، همگی از عوامل این افزایش قیمت به شمار می‌روند.

انتظار می رود از ماه فوریه تا پایان ماه مارس تولید نزدیک به 08/1 میلیون تن  از ظرفیت استایرن تولیدی در آسیا متوقف شود.

داده های شاخص قیمت ChemOrbis Price Wizard نشان می دهند که بهای آنی استایرن در بازار اروپا پس از رسیدن به پایین ترین سطح خود در ماه دسامبر، روندی صعودی در پیش گرفته است.  افزایش تقاضا در بازار پایین دستی به بالا رفتن قیمت ها کمک کرده است. در حالی که بنابر پیش بینی های اولیه بازار اروپا انتظار نداشت قیمت قراردادهای ماه فوریه تغییر چندانی نسبت به ماه قبل داشته باشد.

در ایالات متحده، بهای آنی استایرن پس از آنکه اوایل ماه جاری به کمترین بهای خود در سه سال گذشته رسید هر هفته افزایش یافت. این افزایش قیمت در پی افزایش قیمت جهانی و همچنین اخبار مربوط به توقف تولید استایرن در کمپانی AmSty آمریکا، به مدت 45 روز ، صورت گرفت.

به رغم افزایش قیمت اخیر، میانگین اطلاعات هفتگی شاخص قیمت ChemOrbis Price  نشان می دهد که بهای آنی استایرن بر اساس FOB کره،FOB  شمال غربی اروپا  و FOB  خلیج مکزیک در ایالات متحده نسبت به ماه اوت سال گذشته که هنوز روند نزولی شروع نشده بود همچنان 30 درصد کمتر است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟