دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

همه تولیدکنندگان پلی استایرن برای پذیرش و عرضه در بورس بر اساس کف عرضه اقدام کنند/ کاهش کارمزد بورس کالا استعلام می شود
اعضای کمیته تخصصی پتروشیمی در یازدهمین جلسه خود مصوب کردند همه شرکت های تولیدکننده پلی استایرن برای پذیرش و عرضه محصولات خود در بورس کالا بر اساس کف عرضه تعیین شده دفتر توسعه، اقدام کنند.

به گزارش ویکی پلاست، بر اساس صورتجلسه، این کمیته کاهش کارمزد شرکت بورس کالا را از شورای بورس یا ارگان ذیصلاح دخواست می کند. مطابق صورتجلسه، نماینده بورس با این بند مخالفت کرده است.

رد معاملات غیربهین یابی

در خصوص فروش غیربهین یابی محصولات پتروشیمی، به دلیل عدم پاسخ به استعلام انجام شده از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، انجام معاملات در وضعیت غیربهین یابی مورد توافق اعضای کمیته قرار نگرفت.

متن کامل مصوبات یازدهمین جلسه کمیته تخصصی پتروشیمی به شرح زیر است:

  1. با توجه به اینکه تا کنون پاسخی به استعلام کمیته از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در خصوص فروش غیربهین یابی داده نشده، انجام معاملات در وضعیت غیر بهین‌یابی مورد توافق اعضای کمیته قرار نگرفت و در خصوص بحث تامین مالی بانک‌ها مصوب شد که برای صنایع پایین دستی فروش اعتباری و با امکان تسویه حساب خوراک پتروشیمی‌ها در بازه ۳-۲ ماهه اقدامات لازم انجام شود.
     
  2. عدم رعایت کف عرضه آذرماه پلی پروپیلن و اسید استیک پتروشیمی شازند و فشاوران توسط دفتر توسعه به منظور جبران کسری عرضه شده، در حال پیگیری می‌باشد.
     
  3. با توجه به این که در عرضه‌های اختصاصی که تا کنون انجام شده (در مورد خاص کیسه بندی آرد) معاملات نسبت به عرضه پایین بوده است، عرضه پلی پروپیلن مورد نیاز کیسه بندی قند و شکر انجمن مربوطه به صورت اختصاصی مورد توافق قرار نگرفت اما انعقاد قرارداد بلند مدت، در صورت احراز شرایط برای شرکت‌های تامین کننده کیسه بلامانع است.
     
  4. جمع بندی امتیازات شاخص‌های بند ۵ دهمین صورت جلسه ، پس از ارسال نظرات نهایی اعضا در جلسه بعدی انجام خواهد شد.
     
  5. کاهش کارمزد شرکت بورس کالا پس از ارائه نظرات اعضای کمیته و تهیه گزارش کارشناسی و مستدل، طی مکاتبه ای از شورای عالی بورس یا ارگان ذیصلاح در خواست شود.(مخالفت نماینده بورس)
  6. مقرر گردید کلیه شرکت های تولید کننده پلی استایرن جهت پذیرش و عرضه محصولات خود در بورس کالا بر اساس کف عرضه تعیین شده دفتر توسعه اقدام نمایند.
     
  7. به درخواست کمیته مقرر شد، سیستم تخصيص سهمیه تعاونی‌ها به روال جاری در صورت موافقت بورس کالا ادامه یابد.
     
  8. با توجه به پیگیری های متعدد در خصوص تایید مانده تناژ مورد نیاز قراردادهای طرح های آب و خاک کشور و عدم ارسال قرارداد ها از سوی مجری طرح ها، این موضوع تا زمان ارسال موارد درخواستی از دستور کار کمیته خارج می‌گردد.
     
  9. با توجه به اعتراض شرکت بیستون در خصوص قیمت گذاری LAB ، مقرر شد مستندات بهای تمام شده مطابق روال جهت بررسی به سازمان حمایت منعکس گردد و طبق گفته نماینده بورس، با توجه به اختصاص ارز ۴۲۰۰۰ ریالی به خوراک نفت سفید عرضه در بورس این ماده منع قانونی دارد.

تصویر صورت‌جلسه:

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 50%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟