جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

ادامه روند صعودی استایرن در اروپا، ثبات نسبی  بازار آسیا
بهای آنی مونومر استایرن اروپایی همچنان به سیر صعودی خود که از اوایل سال آغاز شده بود ادامه می دهد. همزمان بهای آنی استایرن آسیا با وجود اندکی کاهش کماکان با ثبات همراه است.

گروه ترجمه ویکی پلاست:  تعطیلی ناگهانی تاسیسات Dow  در آلمان منجر به تقویت بهای آنی استایرن در اروپا شد. به گزارش منابع بازار کمبود بنزن در این کارخانه بر واحدهای صنعتی تولید استایرن محلی تاثیر گذاشته است.

بالاترین بهای آنی استایرن اروپا در پنج ماه اخیر  

آخرین افزایش قیمت ها منجر شد که بهای آنی استایرن به بالاترین قیمت خود در پنج ماه اخیر برسد.  با توجه به داده های شاخص قیمت  ChemOrbis Price Wizard، میانگین هفتگی بهای آنی برای شمال غرب اروپا که در دسامبر گذشته به کمترین میزان خود در دو سال گذشته رسیده بود در حال حاضر حدود 10 درصد افزایش یافته است.  

در همین حال، قرارداد ماهانه استایرن در اروپا مطابق انتظارات بسته شد. قرارداهای جدید با توجه روند صعودی بهای آنی، افزایش قابل توجهی داشت. قیمت قرارداد مارس برای استایرن در حال حاضر 60 یورو در هر تن بالاتر از مبلغ فوریه است.

روند معکوس استایرن در  آسیا

قیمت استایرن در آسیا از ماه فوریه  پرنوسان بوده است و عوامل منفی بر این بازار تاثیر گذار بوده اند. بازار در تلاش است تا با وجود نوسانات، ثبات خود را حفظ کند.

در بخش عرضه، تعطیلی برنامه ریزی شده تعداد زیادی از واحدهای صنعتی به منظور تعمیرات و نگهداری، نگرانی ها در مورد موجودی را در میان فعالان بازار آسیا افزایش داده است. به گزارشChemorbis ، انتظار می رود حدود 2.62 میلیون تن از ظرفیت سالانه استایرن آسیا از چرخه تولید خارج شود كه این امر منجر به قدرت گرفتن قیمت ها خواهد شد. 

قدرت گرفتن بازار به دلیل تعطیلی واحدهای صنعتی و بالا بودن تقاضا

اقدامات مالی محرک بازار که توسط کشور چین تبیین شده است منجر به رونق فضای بازار شد. کاهش موجودی استایرن در چین هم دلیل دیگر تقویت بازار  در دو هفته گذشته بود.

کاهش قیمت مدوام بهای اتیلن

با این حال، سقوط ارزش اتیلن در منطقه بر بازار استایرن تاثیر منفی می گذارد و موجب ایجاد نوسان در این بازار می شود.

منبع

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟