پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته یکشنبه 24 دی 1402/ شماره 916
عناوین خبری مهم امروز : رشد بی توقف پایه ها، لمس کوتاه 53 هزار و ورود بانک مرکزی به بازار ارز و طلا، پایه ها و نوسان دلار، قیمت های بازار را صعودی کردند

رشد بی توقف پایه ها

سی و نهمین قیمت های پایه محصولات پتروشیمی باز هم صعودی اعلام شد. رشد قیمت های جهانی در کنار افزایش آرام دلار حواله مبادله ای، قیمت های پایه را در مسیر صعود، نگه داشت. در قیمت های پایه جدید، دلار به 39 هزار و 528 تومان رسید که 264 تومان بیشتر از هفته قبل است. دلار پایه ها، در حال کم کردن فاصله تا 40 هزار تومان است.

در گروه کالاهایی که با دلار حواله مبادله ای قیمت گذاری می شوند، گروه PVC با 6 درصد رشد، صدرنشین قیمت های امروز هستند و S65 نسبت به هفته قبل، هزار و 796 تومان بیشتر قیمت گذاری شد.

پ پ های نساجی و شیمیایی هم با 3 تا 5 درصد، رتبه های بعدی افزایش امروز را به نام خود ثبت کردند و بین هزار و 347 تا هزار و 968 تومان، رشد قیمت پیدا کردند.

در گروه کالاهایی که با دلار 28 هزار و 500 تومان نرخ گذاری می شوند، پلی استایرن مقاوم با 1.9 درصد، 721 تومان بالاتر از هفته قبل قیمت گذاری شد و در صدر این گروه ایستاد. پت های بطری هم، بدون تغییر ماندند.

لمس کوتاه 53 هزار و ورود بانک مرکزی به بازار ارز و طلا
دلار آزاد که روز گذشته، جمعا 450 تومان افزایش داشت و بازار را با 52 هزار و 350 تومان به پایان رسانده بود، امروز را با 52 هزار و 850 تومان آغاز کرد. دلار در ادامه افزایشی شد و تا کانال 53 هزار پیش رفت، اما با خبر رونمایی از سکه های جدید بانک مرکزی و عرضه سنگین شمش های یک کیلویی در بازار مبادله، هم دلار و هم سکه وارد فاز نزولی سنگین شدند. در نهایت تا ساعت 16، هر دلار، با 150 تومان کاهش نسبت به آخرین قیمت روز گذشته، 52 هزار و 200 تومان پیشنهاد می‌شد و به نظر می رسد این ریزش، ادامه داشته باشد.

پایه ها و نوسان دلار، قیمت های بازار را صعودی کردند
قیمت‌های بازار امروز بعد از انتشار قیمت‌های پایه و نوسان شدید دلار، در گروه پی وی سی، پ پ ها و ABS صعودی شدند.

در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس، سنگین بادی و سنگین فیلم، بدون تغییر بودند. سبک فیلم، سنگین تزریقی بین 100 تا 500 تومان رشد داشتند. سبک خطی‌ها همانند روزهای گذشته نزولی بودند و 209 امیر تا 4000 تومان افت داشت.

در پی صعود قیمت های پایه پلی‌استایرن ها و ABS، امروز بین 500 تا 3 هزار تومان افزایش برای این کالاها ثبت شد.

در گروه پ پ نساجی عمده کالاها بدون تغییر باقی ماندند. 515 نوید امروز 1000 تومان رشد داشت. کالاهای گروه پ پ شمیایی هم بین 500 تا 3 هزار تومان افزایش قیمت داشتند که ناشی از افزایش قابل توجه قیمت های پایه این گروه است. گرید 440G امروز 3000 تومان رشد داشت. پی وی سی‌ها با 1200 تومان و پت ها با 500 تومان افزایش، پیشنهاد می‌شدند.

افزایش 16 هزار واحدی بورس تهران
بعد از افزایش 9 هزار و 552 واحدی بازار سرمایه در روز گذشته، امروز هم بورس تهران صعودی به پایان رسید و شاخص کل در پایان معاملات، با افزایش 16 هزار و 761 واحدی، به 2 میلیون و 197 هزار واحد رسید.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟