پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

وضعیت اتیلن در بازارهای جهانی
در آسیا، قیمت نقطه ای اتیلن در هفته گذشته 10 دلار در هر تن کاهش یافت و به 860 دلار در هر تن CFR چین و 840 دلار در هر تن فوب کره جنوبی رسید، در حالی که قیمت ها بر اساس CFR جنوب شرق آسیا با 20 دلار در هر تن کاهش در 850 دلار / تن CFR SEA ارزیابی شد.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از chemorbis، در آخرین هفته سال 2023، تقاضای ضعیف بازارهای اتیلن آسیا را تحت فشار نگه داشت. نه تنها تقاضا، بلکه کاهش قیمت‌های آتی نفت خام و اتان نیز قیمت‌های لحظه‌ای را در این هفته کاهش داد. در همین حال، بازرگانان آشفتگی اخیر در دریای سرخ را زیر نظر دارند تا اثرات تاخیر حمل و نقل محموله های اتان و اتیلن در اعماق دریای سابق USG را برای تحویل ژانویه به آسیا ببینند.

طبق داده‌های ChemObis، در اروپا، قیمت‌های نقدی ثبات خود را حفظ کردند. بر این اساس، تا پایان هفته در بحبوحه مشارکت ناچیز بازار، قیمت‌های لحظه‌ای 700 یورو/تن (761 دلار/تن) FD NWE توسط معامله‌گران گزارش شد. در همین حال، با توجه به تعطیلات تعطیلات، بازار اتیلن در زمان نگارش این مقاله به نوسانات بازار نفت خام پاسخ نداد. با این حال، بازیگران همچنان آشفتگی های اخیر در دریای سرخ و اثرات آن بر بازار نفت خام را زیر نظر دارند. در همین حال، قراردادهای اتیلن در ماه ژانویه از دسامبر در 1185 یورو در تن (1310 دلار در تن) FD NWE ثابت ماند.

در ایالات متحده، قیمت‌های نقدی تا پایان هفته توسط معامله‌گران تا حد زیادی ثابت و در 17.75 سنت/Ib (حدود 390 دلار/تن) FD USG گزارش شد. به گزارش Price Wizard، این ثبات پس از دو هفته کاهش به وجود آمد. بحث‌ها و فعالیت‌های قیمت در این هفته در بازار ضعیف‌تر بود، که عمدتاً به دلیل تعطیلات کریسمس و سال نو بود.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟