یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

دیتاشیت و آنالیز پلی اتیلن سبک اکستروژن LEC 1969 آریاساسول+ دانلود
پتروشیمی آریاساسول، دیتاشیت و آنالیز فنی گرید جدید پلی اتیلن سبک اکستروژن LEC 1969 را منتشر کرد.

به گزارش ویکی پلاست، گرید جدید پلی اتیلن سبک اکستروژن LEC 1969 دسته بندی جدیدی را در گروه های پلیمری ایجاد کرد. پیش از این، تنها گریدهای اکستروژن تولیدی، سنگین اکستروژن بودند و گرید جدید آریاساسول، سبک اکستروژن است.

پوشش اکستروژن، لمینیت، بسته بندی انعطاف پذیر، پوشش کاغذ، پوشش مقوایی از جمله کاربردهای این گرید جدید آریاساسول است.

این گرید برای نخستین بار با 330 تن، در عرضه های بورس کالای سه شنبه 21 آذرماه 1402 قرار گرفت.

پتروشیمی آریاساسول در معرفی این گرید نوشته اس: پس از معرفی گرید تخصصی پلی‌اتیلن سبک اکستروژن کوتینگ آریاساسول و موفقیت مراحل آزمایشی این محصول، قرار است این پلیمر مهم در بورس کالا برای متقاضیان عرضه شود.

از مهم‌ترین کاربردهای این گرید می‌توان به استفاده در بسته‌بندی‌های چندلایه تتراپک و اسپتیک (Aseptic)، پوشش داخلی لیوان‌های کاغذی، پوشش‌دهی روی کاغذ چاپ، بسته‌بندی سرنگ‌های تزریق، پاکت‌های پستی، بسته‌بندی ساشه مواد غذایی و بهداشتی، ملحفه‌های یک‌بار مصرف بیمارستانی و موارد مشابه دیگر اشاره کرد.

شرکت پلیمر آریاساسول با تولید گرید LEC 1969، نخستین گرید تخصصی پلی اتیلن سبک با کاربری Extrusion Coating در ایران در راکتور لوله‌ای نسل جدید خود، پس از شرکت‌های Sabic و Dow chemical، به‌عنوان سومین شرکت در حوزه تولید گریدهای نسل جدید Extrusion Coating (دومین Segment پرمصرف جهانی LDPE) مطرح شده و بر این اساس موفق به اخذ گواهینامه دانش بنیان نوآور شد.

در حال حاضر مصرف کنندگان باید گرید مشابه با نام هانووا را از بازارهای جهانی تهیه کنند که این موضوع ارز زیادی را از کشور خارج می‌کند؛ با این حال در صورت شناخته شدن گرید تخصصی آریاساسول که در مقایسه با گریدهای رقبا از کیفیت بالاتری برخوردار است، می‌توان از خروج ارز برای تأمین این ماده حیاتی جلوگیری کرد و شرکت پلیمر آریاساسول آمادگی و ظرفیت لازم برای رفع نیاز کشور در این زمینه را دارد.

با توجه به مصرف بالای این ماده در کشور و تفاوت قیمتی قابل توجه گرید تولیدی آریاساسول با نمونه مشابه خارجی، استفاده از آن می‌تواند به کاهش هزینه تولید محصول نهایی شرکت‌ها منجر شود.

 

 

دانلود دیتاشیت

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟