پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته شنبه 1 مهر 1402/ شماره 839
عناوین مهم امروز: قیمت‌های جهانی ترکیبی از افزایش و کاهش،فردا قیمت های پایه اعلام نمی شود،ثبات در بازار دلار

قیمت‌های جهانی ترکیبی از افزایش و کاهش
مطابق شنبه‌ی هر هفته، جداول مقایسه ای قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه 22 سپتامبر 2023، امروز در ویکی پلاست منتشر شد و بر اساس اطلاعات نشریه پلتس،قیمت های جهانی، ترکیبی از افزایش و کاهش بودند. در نشریه پلتس، پلی استایرن های معمولی و مقاوم، سنگین و سبک فیلم و پ پ شیمیایی بیشترین افزایش را داشتند و در مقابل پی‌وی‌سی و پت بطری کاهشی بودند. در نشریه آیسیس، قیمت‌ها عمدتا روندی افزایشی داشت و بیشترین رشد به پلی استایرن های معمولی و مقاوم، پ پ نساجی و پت بطری اختصاص یافت. طبق اطلاعات آیسیس، ABS، PVC و سبک خطی کاهشی بودند.

فردا قیمت های پایه اعلام نمی شود
نرخ فروش حواله ارز مبادله‌ای امروز به 37 هزار و 439 تومان رسید که نسبت به نرخ اعلام شده قیمت‌های پایه، در روز 26 شهریور، 908 ریال کاهش دارد. مدیریت توسعه صنایع پایین دستی، هفته قبل در اطلاعیه ای اعلام کرده بود با توجه به تعطیلی یکشنبه 2 مهر، قیمت محصولات پتروشیمی از سوی مدیریت توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی اعلام نمی شود.

ثبات در بازار دلار
دلار آزاد که هفته گذشته، جمعا 440 تومان کاهش داشت و بازار را با 49 هزار و 380 تومان به پایان رسانده بود، امروز و هفته جدید را با 49 هزار و 450 تومان آغاز کرد. در نهایت تا ساعت 16، هر دلار، بدون تغییر نسبت به آخرین قیمت هفته گذشته، باقی ماند و 49 هزار و 400 تومان پیشنهاد می‌شد. نرخ فروش حواله ارز مبادله ای در مرکز مبادله ارز و طلای کشور امروز افت اندکی داشت و 37,439 تومان قیمت خورد.


نوسان در قیمت‌های بازار
قیمت‌های بازار امروز ترکیبی از کاهش، افزایش و یا بدون تغییر بود. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس، سنگین بادی و سبک خطی کاهشی بودند و بین 100 تا 500 تومان افت را ثبت کردند. در مقابل سنگین فیلم، سنگین تزریقی و سبک فیلم تا 300 تومان رشد داشتند. در گروه پ پ نساجی، قیمت‌ها ترکیبی از بدون تغییر، افزایشی و کاهشی بودند. برای MFI بالاها 500 تومان افت تا 500 تومان رشد ثبت شد و MFI پایین ها، بدون تغییر ماندند. پ پ های شیمیایی، امروز نزولی شدند و بین 500 تا 2,500 تومان کاهش قیمت داشتند. پی وی سی ها بین 300 تا 700 تومان کمتر از پنجشنبه پیشنهاد شدند و پت‌های بطری هم بین 2000 تا 3,500 تومان افت قیمت پیدا کردند.

پایان هفته برنت با 93 دلار
برنت که معاملات هفته گذشته را با 94 دلار آغاز کرده بود، در طی هفته بین 92 تا 95 دلار نوسان داشت و در نهایت بازارهای جهانی، روز جمعه با 93 دلار به پایان رسید. قیمت پایانی نفت برنت در معاملات جمعه، 93 دلار و 88 سنت بود.

کاهش 2 هزار واحدی بورس تهران در آغاز هفته
بعد از کاهش 5 هزار و 582 واحدی بازار سرمایه در هفته گذشته، بورس تهران امروز و هفته جدید را هم نزولی به پایان رساند و شاخص کل نیز در پایان معاملات با افت 2 هزار و 851 واحدی، به 2 میلیون و 118 هزار واحد رسید.


ویکی پلاست؛ مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟