جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

رادیو ویکی پلاست | بسته چهار‌شنبه 3 خرداد 1402/ شماره 758
افزایش هزار و 300 تنی معاملات, عقب نشینی دلار به 51 هزار, ترکیب کاهش و افزایش در بازار مواد اولیه, قالیباف مصوبه نرخ تسعیر ارز خوراک پتروشیمی‌ها را ابطال کرد, نرخ تسعیر ارز توسط بانک مرکزی تعیین می‌شود, صعود برنت به 77 دلار, رُشد 15 هزار واحدی بورس تهران

 

افزایش هزار و 300 تنی معاملات
کارنامه معاملات محصولات پلیمری در هفته اول خرداد ماه در حالی پایان یافت که 90.5 درصد عرضه ها را معامله شد. علی رغم کاهش 3 هزار و 784 تنی عرضه ها اما معاملات یک‌هزار و 297 تن بیشتر از هفته قبل شد.
آنچه در مورد معاملات این هفته باید بدانیم:
- جمع معاملات این هفته 94 هزار و 452 تن بود که یک‌هزار و 452 تن، بیشتر از هفته قبل است.
- رقابت خریداران در گروه پ پ ها و پی وی سی کاهشی و در مقابل در گروه پلی اتیلن ها روندی افزایشی داشتند.
گزارش بازار این هفته محصولات پلیمری را در پست تحلیلی فردا، پنج‌شنبه 4 خرداد ماه در ویکی پلاست دات آی آر، بخوانید.

عقب نشینی دلار به 51 هزار
دلار که روز گذشته در مجموع 150 تومان کاهش داشت و بازار را با 52 هزار و 200تومان به پایان رسانده بود، امروز را با افزایشی اندک و با 52 هزار و 250 تومان آغاز کرد. در ادامه با انتشار خبر سفر پادشاه عمان در روز یکشنبه هفته آینده به تهران، دلار نزولی شد و به 51 هزار و 750 تومان رسید.
در مرکز مبادله ارز و طلای کشور نیز، دلار نسبت به سه‌شنبه، 22 تومان افزایش یافت و 42 هزار و 484 تومان قیمت خورد. در صرافی‌ها هم، تا لحظه تنظیم این گزارش، هر دلار در محدوده‌ی 42 هزار و 452 تومان به فروش می‌رسد که نسبت به سه‌شنبه بدون تغییر است.

ترکیب کاهش و افزایش در بازار مواد اولیه
قیمت های بازار امروز عمدتا روندی کاهشی و افزایشی و بدون تغییر داشتند. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس، سنگین بادی کاهشی بود و بین 300 تا 800 تومان ریزش داشت و در مقابل گروه سنگین تزریقی و سبک خطی افزایشی بودند و بین 200 تا 500 تومان رُشد را رقم زدند. گروه پ پ نساجی اما امروز در کالاهای mfi بالا تا 500 تومان کاهش داشتند و در کالاهای mfi پایین بدون تغییر نسبت به روز گذشته پیشنهاد شدند. گروه پ پ شیمیایی هم امروز بین 1500 تومان کاهش تا 1000 تومان افزایش نوسان قیمت داشتند. گروه پی وی سی امروز بدون تغییر نسبت به قیمت دیروز پیشنهاد شدند. قیمت کالاهای گروه پت ها هم 500 تا 1000 تومان افزایش را رقم زدند.

قالیباف مصوبه نرخ تسعیر ارز خوراک پتروشیمی‌ها را ابطال کرد
مجلس مصوبه هیئت وزیران مبنی بر تثبیت نرخ ارز و تعیین نرخ تسعیر ارز جهت شرکت‌های پالایش نفت و پتروشیمی توسط بانک مرکزی را ابطال کرد.

نرخ تسعیر ارز توسط بانک مرکزی تعیین می‌شود
سخنگوی دولت درباره نامه ارزی رئیس مجلس به رئیس جمهور گفت: طبق قانون بانک مرکزی مسئول تعیین نرخ تسعیر ارز خواهد بود و نرخ ارزی که این بانک تعیین کرده به قوت خود باقی است.

صعود برنت به 77 دلار
برنت که معاملات روز گذشته را با 76 دلار به پایان رسانده بود، بازار امروز را با 1 دلار افزایش و صعود به 77 دلار آغاز کرد. قیمت برنت تا ساعت 16 به 77 دلار و 98 سنت رسید.

رُشد 15 هزار واحدی بورس تهران
بعد از افزایش 12 هزار و 293 واحدی بازار سرمایه در روز گذشته، بورس تهران امروز را نیز صعودی به پایان رساند و شاخص کل در پایان معاملات با 15 هزار و 170 واحد رشد، به 2 میلیون و 345 هزار واحد، رسید. شاخص کل بورس تهران، طی این هفته، جمعا 24 هزار و 728 واحد افزایش داشت.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟