جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته دوشنبه 11 اردیبهشت 1402/ شماره 742
عناوین خبری امروز: اوج گیری رقابت پی‌وی‌سی و پ پ ها, صعود دلار به 55 هزار تومان, قیمت های بازار ترکیبی از کاهش و افزایش و بدون تغییر

اوج گیری رقابت ی‌وی‌سی و پ پ ها
امروز مطابق دوشنبه هر هفته معاملات کالاهای گروه پ پ و پی وی سی در بورس کالا انجام شد. با توجه به افزایش قیمت دلار، رقابت خریداران پ پ ها و پی وی سی ها نسبت به هفته گذشته روندی صعودی داشت. در غیاب پتروشیمی مارون، رقابت های گروه پ پ نساجی که هفته قبل بین 33 تا 47 درصد بود امروز به 45 تا 70 درصد رقابت، رسید. پ پ های شیمیایی نیز امروز بین 50 تا 136 درصد رقابت شدند در حالی‌که هفته قبل بین 38 تا 123 درصد رقابت شده بودند. گروه پی وی سی نیز امروز با رقابتی بیشتر از هفته قبل معامله شدند و از 11 تا 30 درصد به 11 تا 35 درصد رقابت رسیدند.

صعود دلار به 55 هزار تومان
دلار که روز گذشته در مجموع 170 تومان افزایش داشت و بازار را با 54 هزار و 850 تومان به پایان رسانده بود، بازار امروز را با صعود به کانال 55 هزار تومان و با 55 هزار و 200 تومان آغاز کرد. دلار در ادامه بازار به روند افزایشی خود ادامه داد و در نهایت، تا ساعت 15 با 800 تومان افزایش نسبت به آخرین قیمت روز گذشته، هر دلار، 55 هزار و 650 تومان پیشنهاد می‌شد. در مرکز مبادله ارز و طلای کشور، دلار نسبت به یکشنبه، تغییری نداشت و 41 هزار و 966 تومان قیمت خورد. در صرافی‌ها نیز، تا لحظه تنظیم این گزارش، هر دلار در محدوده‌ی 41 هزار و 960 تومان به فروش می‌رسد که نسبت به یکشنبه، بدون تغییر است.

قیمت های بازار ترکیبی از کاهش و افزایش و بدون تغییر
علی رغم افزایشی شدن دلار، قیمت های بازار، ترکیبی از کاهش و افزایش و بدون تغییر بود. در قیمت های بازار گروه پرمصرف نایلون و نایلکس سنگین بادی و سنگین فیلم افزایشی بودند و بین 300 تا 700 تومان رُشد را ثبت کردند و در مقابل گروه سبک خطی بین 300 تا 400 تومان کاهش داشتند و سایر کالاها بدون تغییر ماندند. گروه پ پ نساجی در کالاهای mfi بالا بدون تغییر و در کالاهای mfi پایین بین 500 تا 1500 تومان افزایش قیمت داشتند البته در این گزارش، نوسانات بعد از معاملات ثبت نشده است. معاملات گروه پ پ شیمیایی هم امروز بدون تغییر تا 1000 تومان افزایش بود. در مقابل، گروه پی وی سی تا 300 تومان کاهش را نسبت به قیمت های دیروز تجربه کردند. گروه پت بطری هم بین 500 تومان افزایش تا 500 تومان کاهش نوسان قیمت داشتند.

سقف معافیت مالیاتی برای اشخاص غیرتجاری تعیین شد
نمایندگان مجلس شورای اسلامی سقف معافیت مالیاتی سالانه در طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی برای اشخاص غیرتجاری بالا 18 سال را، 10 میلیارد ریال تعیین کردند.

عقب نشینی برنت به 79 دلار
برنت که معاملات هفته گذشته را با 80 دلار به پایان رسانده بود، بازار امروز و هفته جدید را با یک دلار کاهش و عقب نشینی به 79 دلار آغاز کرد. قیمت برنت تا ساعت 15 به 78 دلار و 78 سنت رسید.

رُشد یک‌هزار واحدی بورس تهران
بعد از صعود 40 هزار و 850 واحدی بازار سرمایه در روز گذشته، بورس تهران امروز را هم افزایشی به پایان رساند و شاخص کل در پایان معاملات، با رُشد یک هزار و 300 واحدی به 2 میلیون و 480 هزار واحد رسید.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟