جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته یکشنبه 10 اردیبهشت 1402/ شماره 741
عناوین خبری امروز: تغییرات محدود در پنجمین قیمت های پایه, رشد محدود دلار, افزایش عمده قیمت های بازار

تغییرات محدود در پنجمین قیمت های پایه
پنجمین قیمت های پایه محصولات پتروشیمی در سال 1402، امروز در حالی اعلام شد که بیشتر کالاها یا بدون تغییر ماندند و یا عمدتا، کاهشی شدند. تنها کالاهای افزایشی امروز، انبساطی 200 و پ پ شیمیایی MR230 بودند که به ترتیب 605 و 35 تومان، رشد قیمت پیدا کردند. در منطقه خلیج فارس، به علت تعطیلات عید فطر، بازارها تعطیل بود و از همین رو، قیمت های جهانی کالاها، نوسان مهمی نداشتند. دلار نیمایی هم کماکان در 28.500 تومان، ثبات خود را حفظ کرده است و تأثیری در تغییرات پایه ها، ندارد.

رشد محدود دلار
دلار که روز گذشته در مجموع هزار تومان افزایش داشت و بازار را با 54 هزار و 680 تومان به پایان رسانده بود، بازار امروز را نزولی و با 54 هزار و 550 تومان آغاز کرد اما در ادامه بازار افزایشی شد و تا 54 هزار و 800 تومان هم پیش رفت. البته در در ادامه از افزایش دلار کاسته شد و در نهایت، تا ساعت 15 با 40 تومان افزایش نسبت به آخرین قیمت روز گذشته، هر دلار، 54 هزار و 720تومان پیشنهاد می‌شد. در مرکز مبادله ارز و طلای کشور نیز، دلار نسبت به شنبه، تغییری نداشت و 41 هزار و 966 تومان قیمت خورد. در صرافی‌ها نیز، تا لحظه تنظیم این گزارش، هر دلار در محدوده‌ی 41 هزار و 960 تومان به فروش می‌رسد که نسبت به شنبه بدون تغییر است.

افزایش عمده قیمت های بازار
به دنبال افزایش دلار، قیمت های بازار امرور عمدتا روندی افزایشی داشتند. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس، سنگین فیلم و سنگین تزریقی افزایشی بودند و بین 200 تا 800 تومان رُشد را رقم زدند و سایر کالاها بدون تغییر قیمت گذاری شدند. کالاهای گروه پ پ نساجی امروز همگی افزایشی شدند و با 300 تا 1000 تومان رُشد رکوردار افزایش قیمت های امروز بودند. کالاهای گروه پ پ شیمیایی نیز امروز یا بدون تغییر بودند و یا تا 500 تومان افزایش را تجربه کردند. گروه پی وی سی هم بین 200 تومان کاهش تا 200 تومان افزایش نوسان قیمت داشت. گروه پ ت بطری امروز بدون تغییر تا 500 تومان کاهش، پیشنهاد شد.

از قیمت خوراک پتروشیمی ها و نرخ برق صنایع چه خبر؟
بر اساس اطلاعات کانال کامودیتی ها، مذاکرات درون دولت به منظور جمع بندی نرخ برق و گاز صنایع ادامه دارد. در خصوص گاز طبیعی فعلا نرخ بر مبنای دلار 28,500 و بدون تغییر سالانه در حال اجراست، اما در ستاد تنظیم بازار اخیرا مخالفت هایی از سوی برخی اعضا در مورد لزوم اصلاح نرخ به بازار مبادله ارزی با توجه به رقابت محصولات در بورس کالا به میان آمده که خروجی آن هنوز نامشخص است.

صعود 40 هزار واحدی بورس تهران
بعد از جهش 73 هزار و 255 واحدی بازار سرمایه در روز گذشته، بورس تهران امروز را هم صعودی به پایان رساند و شاخص کل در پایان معاملات، با صعود 40 هزار و 850 واحدی و صعود به 2 میلیون و 479 هزار واحد رسید.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟