سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته شنبه 30 مهر 1401/ شماره 623
عناوبن خبری امروز: قیمت های جهانی کاهشی و بدون تغییر, افزایش نیما، به 21 تومان رسید, پیش روی دلار به نزدیکی مرز 33 هزار

قیمت های جهانی کاهشی و بدون تغییر
مطابق شنبه‌ی هر هفته، جداول مقایسه ای قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه، 21 اکتبر 2022، امروز در ویکی پلاست منتشر شد و بر اساس اطلاعات نشریه پلتس، قیمت های جهانی، این هفته عمدتا بدون تغییر یا کاهشی هستند. گروه ABS، پی وی سی، پ پ ها و پلی استایرن ها کاهشی و سایر کالاها یا بدون تغییر هستند یا تغییرات آن ها جزئی است. در نشریه آیسیس نیز قیمت ها کاهشی هستند. پلی استایرن ها، پی وی سی و سبک فیلم بیشترین کاهش را تجرب کرده اند.

افزایش نیما، به 21 تومان رسید
میانگین هفتگی دلار نیمایی در ابتدای هفته نیز تغییر چندانی نداشت و امروز به 27 هزار و 168 تومان رسید. اختلافِ میانگین هفتگی با دلارِ قیمت های یکشنبه 24 مهر، به 21 تومان افزایش رسید. میانگین روزانه نیز در محدوده 27 هزار و 100 تومان قیمت گذاری شد. بیست و ششمین قیمت های پایه، فردا در حالی اعلام می شود که قیمت های جهانی در نشریه آیسیس عمدتا کاهشی و نیما تا امروز، تنها 21 تومان افزایش داشته است.

پیش روی دلار به نزدیکی مرز 33 هزار

دلار آزاد که بازار هفته گذشته را با قیمت 32 هزار و 650 تومان به پایان برده بود، امروز و هفته جدید را صعودی و با قیمت 32 هزار و 830 تومان آغاز کرد و در ادامه با نوسان بسیار کمی تا ساعت 15 هر دلار، 32 هزار و 840 تومان پیشنهاد می شد. دلار در صرافی ملی هم بدون تغییر نسبت به قیمت روز چهارشنبه‌ی هفته گذشته،  28 هزار و 934 تومان قیمتگذاری شد.


پلی اتیلن ها کاهشی، پ پ ها بدون تغییر

قیمت های بازار، امروز همانند جهانی ها، ترکیبی از کاهش و بدون تغییر بود. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس، سنگین فیلم، سبک فیلم و سبک خطی امروز بیشترین کاهش را داشتند و بین 100 تا 300 تومان اُفت را رقم زدند، سایر کالاها عمدتاً بدون تغییر ماندند. در گروه پ پ نساجی، قیمت ها یکپارچه بدون تغییر بود. گروه پ پ شیمیایی نیز امروز عمدتاً بدون تغییر ماندند. کالاهای گروه پی وی سی، بین 100 تا 500 تومان افزایش داشت.

پایان هفته برنت با 93 دلار
برنت که معاملات هفته گذشته را با 92 دلار آغاز کرده بود، در طی هفته بین 90 تا 93 دلار نوسان داشت و نهایتا، بازار جمعه را با صعود به 93 دلار به پایان برد.

شروع هفته بورس تهران با کاهش
بعد از افت 2,397 واحدی بازار سرمایه در هفته گذشته، امروز بورس تهران معاملات هفته جدید را افزایشی آغاز کرد ولی شاخص کل در پایان معاملات مجددا نزولی شد و با کاهش 1 هزار و 219 واحدی، به 1 میلیون و 308 هزار واحد رسید.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟