شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته یکشنبه 24 مهر 1401/ شماره 619
عناوین خبری امروز: کفه سنگین کاهشی ها در پایه های جدید, صعود دلار به 33 هزار تومان, اثرات جزئی پایه ها بر بازار

کفه سنگین کاهشی ها در پایه های جدید
بیست و پنجمین قیمت های پایه محصولات پتروشیمی، امروز یکشنبه 24 مهرماه 1401 در حالی اعلام شد که گروه های کاهشی، سهم بیشتری از افزایشی ها داشتند. در قیمت های پایه جدید، باز هم نیما رکورد جدیدی به جا گذاشت و با 101 تومان افزایش به 27,147 تومان رسید. در گروه افزایشی ها، کالای PVC S60 با 3.8 درصد، 983 تومان بیشتر از هفته قبل قیمت گذاری شد و در صدر جدول افزایشی ها ایستاد. در سمت مقابل و در کاهشی ها، پت های بطری با 4.8 تا 5 درصد، 1,431 تا 1,485 تومان کاهش پیدا کردند و در صدر جدول کاهشی ها قرار گرفتند.

صعود دلار به 33 هزار تومان

دلار آزاد که بازار روز گذشته را با قیمت 32 هزار و 750 تومان به پایان برده بود، بازار امروز را صعودی و با قیمت 32 هزار و 880 تومان آغاز کرد. در ادامه به روند افزایشی ادامه داد و از مرز 30 هزار تومان گذشت. دلار تا ساعت 15:30 با 350 تومان افزایش نسبت به آخرین قیمت شنبه، 33 هزار و 100 تومان پیشنهاد می‌شد. در صرافی ملی هم، دلار بدون تغییر نسبت به روز شنبه، 28 هزار و 923 تومان قیمتگذاری شد.


اثرات جزئی پایه ها بر بازار

قیمت های بازار امروز ترکیبی از کاهش و افزایش و بدون تغییر بودند. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس، سنگین بادی و سنگین فیلم کاهشی بودند و بین 200 تا 300 تومان اُفت را ثبت کردند در مقابل سبک فیلم و سنگین تزریقی افزایشی بودند و تا 400 تومان رُشد را رقم زدند، سایر کالاها عمدتاً بدون تغییر ماندند. در گروه پ پ نساجی mfi بالاها 200 تومان کاهش داشتند و mfi پایین ها بدون تغییر نسبت به روز گذشته، پیشنهاد شدند. پ پ های شیمیایی امروز بدون تغییر تا 1500 تومان کاهش بودند. پی وی سی ها نیز امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته پیشنهاد شدند.

تداوم ریزش بورس تهران
بعد از افت 1,895 واحدی بازار سرمایه در روز گذشته، امروز هم بورس تهران معاملات را نزولی به پایان رساند و شاخص کل در خاتمه معاملات، با 6 هزار و 613 واحد افت، به یک میلیون و 311 هزار واحد رسید.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟