شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته یکشنبه 17 مهر 1401/ شماره 614
عناوین خبری امروز: تغییرات محدود در قیمت های پایه, ثبات نسبی دلار آزاد در میانه‌ی کانال 32 هزار, نوسان محدود قیمت ها در بازار

تغییرات محدود در قیمت های پایه
بیست و چهارمین قیمت های پایه محصولات پتروشیمی، امروز در حالی اعلام شد که دامنه تغییرات، به جز چند گرید، کمتر از 1 درصد بود. دلار نیمایی هر چند با صعود آرام اما همچنان در حال شکستن رکوردهای قبلی است و امروز به 27,045 تومان رسید. میانگین هفتگی که امروز قیمت های پایه با آن محاسبه شد، 132 تومان نسبت به هفته قبل افزایش داشت. در پایه های جدید، پ پ شیمیایی‌ه 548R و 440L با 5.4 درصد، بالاترین افزایش را ثبت کردند و 1,546 تومان بیشتر از هفته قبل، قیمت گذاری شدند. در سمت مقابل و در کاهشی ها، گروه PVC، هفتاد و شش صدمِ درصد افت قیمت داشت و بین 176 تا 195 تومان نسبت به هفته پیش، کاهش قیمت پیدا کرد.

ثبات نسبی دلار آزاد در میانه‌ی کانال 32 هزار

دلار آزاد که شنبه را با قیمت 32 هزار و 580 تومان به پایان برده بود، بازار امروز را با کاهشی اندک و 32 هزار و 500 تومان آغاز کرد. در آخرین قیمت ها، دلار با 50 تومان افت نسبت به شنبه، 32 هزار و 530 تومان پیشنهاد شد.
دلار در صرافی ملی امروز هم بدون تغییر ماند و 28 هزار و 883 تومان را تکرار کرد.

نوسان محدود قیمت ها در بازار

قیمت های بازار امروز ترکیبی از کاهش و افزایشی یا بدون تغییر بود. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس، سنگین بادی، سبک خطی و سنگین تزریقی بیشترین کاهش را تجریه کردند و بین 100 تا 500 تومان اُفت را رقم زدند. در گروه پ پ نساجی mfi بالاها تا 500 تومان افزایش داشتند و mfi پایین ها عمدتاً بدون تغییر بودند. پ پ های شیمیایی نیز امروز روند افزایشی داشتند و در کالاهای 548R تا 1700 تومان رُشد را ثبت کردند. پی وی سی ها نیز عمدتاً کاهشی بودند و تا 400 تومان اُفت قیمت پیدا کردند.

سقوط 11 هزار واحدی بورس تهران
بعد از افزایش 2 هزار و 868 واحدی بازار سرمایه در روز گذشته، امروز بورس تهران، معاملات را نزولی آغاز کرد و در پایان معاملات، شاخص کل با ریزش 11 هزار و 636 واحدی، به 1 میلیون و 305 هزار واحد سقوط کرد.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟