جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

۲ هزار تن واردات دی اتیل هگزانول در انتظار ترخیص
شرکت پتروشیمی شازند 2 هزار تن دی اتیل هگزانول وارد کرده و کارشناسان امیدوارند این مقدار واردات بتواند التهاب و نیاز بازار را مرتفع کرده و به زودی بازار این ماده به حالت متعادل بازگردد.

به گزارش ویکی پلاست، روح الله وحیدکیانی رییس امور هماهنگی و نظارت بر تنظیم بازار شرکت ملی پتروشیمی ضمن تأیید خبر فوق گفت: به دلیل اینکه شرکت پتروشیمی شازند تنها تولید کننده دی اتیل هگزانول است و همیشه تقاضا بیشتر از عرضه بوده ‌است بنابراین بازار دی اتیل هگزانول همیشه با نوسان همراه بوده‌ است.
 
وی گفت: زمانی که شرکت شازند در اورهال قرار می‌گرفت و یا خط تولید را عوض می‌کرد بازار هیجانی شده و آشفتگی در این بازار بیشتر می‌شد به همین دلیل هم قیمت‌ها نوسانات زیادی داشتند و تقاضا هم بیشتر می‌شد و حتی تا 50 درصد هم رقابت می‌خورد برای حل این مشکل به شرکت پتروشیمی شازند اجازه داده شد تا 2 هزار تن دی اتیل هگزانول وارد کند و این امر قیمت‌ها را متعادل کرده و نیاز بازار را مترفع خواهد کرد.

کیانی با بیان اینکه دی اتیل هگزانول دو نوع مصرف کننده دارد گفت: مصرف کنندگان این ماده مصرف کنندگان بزرگ و کوچک هستند و همیشه تقاضای آنها بیشتر از عرضه بوده ‌است از آنجایی که این ماده وارد شده و منتظر ترخیص آن هستیم تا عرضه شود فکر می‌کنم در آینده‌ای بسیار نزدیک مشکلات بازار دی اتیل برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه تنها تولید و عرضه کننده این محصول پتروشیمی شازند است هر وارد کننده دیگری بجز شازند اگر بخواهد این محصول را وارد کند قطعا قیمتی که ارایه می‌دهد 20 درصد بالاتر از پتروشیمی شازند خواهد شد. بنابراین برای  واردکنندگان به صرفه نخواهد بود که این ماده را وارد کنند مگر اینکه 25 درصد رقابت بخورد که اگر این اتفاق بیفتد قطعا مصرف کنندگان این کالا خیلی صدمه می‌بینند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه
صادق زاده یکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶
سلام وارد کردن این مواد الآن نوش دارو بعد از مرگ سهراب است کاش این کار در پاییز که اوج مصرف بود انجام میشد ارسال پاسخ

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟