شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

اخبار منتخب
۱۱ شهریور ۱۴۰۰ 0 1444

wikiplast.ir

کاهش 5500 تومانی قیمت روغن DOP

کاهش 5500 تومانی قیمت روغن DOP
به دنبال معاملات روز گذشته‌ی دی اتیل هگزانول با قیمت پایه (446,138 ریال) تولیدکنندگان روغن DOP، قیمت این محصول را 5500 تومان کاهش دادند.

به گزارش ویکی پلاست، شنبه اول شهریورماه، دفتر توسعه صنایع پایین دستی در خبری اعلام کرد به دلیل تعویض کاتالسیت واحد اتیلن اکساید، از نیمه شهریور تا پایان این ماه، پتروشیمی شازند امکان عرضه محصولات شیمیایی را نخواهد داشت. 

با انتشار این خبر، روز چهارشنبه 3 شهریور، خریداران رقابت های بالایی برای کالای دی اتیل هگزانول انجام دادند و به علت رقابت های تا 20 درصد، بورس کالا معاملات این کالا را تأیید نکرد. بعد از ابطال معاملات چهارشنبه هفته گذشته قیمت روغن DOP با افزایش قابل توجهی مواجه شد.

با انتقال عرضه های ابطال شده به یکشنبه این هفته (7 شهریور) هر چند سهمیه های ورودی خریداران کاهش یافت اما به علت اینکه خبر پتروشیمی شازند مبنی بر عدم اورهال 15 روزه، بازتاب خوبی نیافت و بسیاری از خریداران از این اتفاق بی اطلاع مانده بودند، مجددا معاملات به علت رقابت‌های تا 15 درصد، مورد تأیید بورس کالا قرار نگرفت. 

بعد از انتشار فراگیرتر خبر پتروشیمی شازند در رد اورهال 15 روزه از نیمه شهریور تا پایان این ماه، معاملات چهارشنبه (10 شهریور) با قیمت پایه انجام و قیمت روغن DOP هم کاهشی شد.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟