شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته چهارشنبه 22 تیر 1401/ شماره 559
عناوین خبری امروز: کاهش 9 هزار تنی معاملات محصولات پلیمری, نیما کانال 26 هزار تومان را تصاحب کرد, ثبات نسبی دلار در محدوده‌ی 31 هزار

کاهش 9 هزار تنی معاملات محصولات پلیمری
کارنامه معاملات محصولات پلیمری در هفته سوم تیرماه در حالی بسته شد که هم عرضه ها یک هزار و 516 تن و هم معاملات 9 هزار و 138 تن کمتر از هفته قبل شد. آنچه در مورد معاملات این هفته باید بدانیم:
- جمع معاملات این هفته 72  هزار و 6 تن بود که بعد از هفته دوم و سوم فروردین کمترین حجم معاملات امسال است.
- معاملات، 11.3 درصد از هفته‌ی دوم تیر کمتر شد.
-73.7 درصدِ عرضه ها، معامله شد که کمترین درصد معاملات به عرضه‌ی امسال بعد از هفته دوم فروردین است.
- و رقابت خریداران در معاملات کالاهای پ پ ها، پی وی سی و پرمصرف ها کمتر از هفته قبل بود. تقریبا عمده‌ی کالا با قیمت پایه معامله شدند.
گزارش بازار این هفته محصولات پلیمری را در پست تحلیلی فردا، پنج‌شنبه 23 تیر ‌ماه در ویکی پلاست دات آی آر، بخوانید.

نیما کانال 26 هزار تومان را تصاحب کرد
میانگین هفتگی دلار نیمایی، امروز به 26 هزار و 44 تومان صعود کرد و اختلافِ آن با دلارِ قیمت های یکشنبه 12 تیر، به 521 تومان افزایش رسید. میانگین روزانه دلار نیمایی امروز از 26 هزار تومان به 26 هزار و 100 تومان صعود کرد که احتمال افزایش بیشتر نیما در روزهای آینده را قوت می دهد. میانگین هفتگی دلار نیمایی از ابتدای امسال، 2 هزار و 166 تومان، یعنی حدود 9 درصد افزایش داشته.

ثبات نسبی دلار در محدوده‌ی 31 هزار

دلار آزاد که سه‌شنبه را با 31 و 450 تومان به پایان رسانده بود، امروز نیز در شروع بازار اندکی افزایش یافت و با 150 تومان رُشد، هر دلار آمریکا در بازار آزاد 31 هزار و 600 تومان پیشنهاد می‌شود. دلار صرافی ملی امروز در ابتدا افزایشی اما در ادامه کاهشی شد و با 26 تومان اُفت تا ساعت 15.20 به 27 هزار و 893 تومان رسید.


ریزش یکپارچه قیمت های بازار
امروز قیمت های بازار عمدتا روندی کاهشی داشتند. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس سنگین بادی، سبک فیلم و سبک خطی بیشترین کاهش را داشتند و بین 200 تا 700 تومان اُفت را رقم زدند. گروه سنگین اکستروژن نیز امروز بین هزار تا 1,200 تومان ریزش داشتند که رکوردار بیشترین کاهش قیمت های امروز بودند. کالاهای پ پ نساجی امروز نیز همانند روز گذشته کاهشی بودند و بین 200 تا 400 تومان اُفت را ثبت کردند. پ پ شیمیایی در کالاهای 548R بین 300 تا 1500 تومان کاهش و در سایر کالاها بدون تغییر نسبت به دیروز پیشنهاد شدند.

عقب نشینی برنت به 99 دلار
برنت که معاملات روز گذشته را با 105 دلار آغاز کرد در ادامه کاهشی شد و سه شنبه شب با از دست دادن کانال 100 دلار به 99 دلار عقب نشینی کرد و معاملات امروز را نیز با همین بازه قیمتی آغاز کرد. قیمت برنت در لحظه تنظیم این گزارش 99 دلار و 95 سنت است.

بورس تهران افزایشی شد
بالاخره بعد از چند روز کاهش، بورس تهران، صعودی شد! بعد از کاهش 4 هزار واحدی روز گذشته، بورس تهران امروز افزایشی شد و شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات امروز با 6 هزار و 517 واحد رُشد، به 1 میلیون و 490 هزار رسید. بورس تهران در هفته سوم تیر ماه 12 هزار واحد کاهش را تجربه کرد.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟