شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

مدیران موفق بیشتر از چه کلماتی استفاده می‌کنند؟
توانایی برقراری ارتباط خوب از جمله ویژگی‌هایی است که یک مدیر موفق باید از آن بهره‌مند باشد. طرز حرف زدن و استفاده از کلمات مناسب تاثیر زیادی در این مساله دارد.

توانایی برقراری ارتباط خوب از جمله ویژگی‌هایی است که یک مدیر موفق باید از آن بهره‌مند باشد. طرز حرف زدن و استفاده از کلمات مناسب تاثیر زیادی در این مساله دارد

پاداش
کلمه‌ی پاداش، بهترین کلمه‌ای است که یک مدیر می‌تواند استفاده کند، چون سرشار از انرژی و حس مثبت است. وقتی کارمندی موفق می‌شود پروژه‌ی در دست را زودتر از زمان تعیین‌شده تحویل دهد، استفاده از کلمه‌ی پاداش توسط مدیر نشان از حمایت و پشتیبانی او از آن فرد خواهد بود. علاوه بر آن، کلمه‌ی پاداش روی افزایش حقوق دریافتی آن کارمند تاکید دارد که این هم به نوبه خود تاثیر مثبت فراوانی را به دنبال خواهد داشت.
 

امتیاز
شاید فکر کنید کارمندان یک شرکت یا سازمان در حال انجام بازی ورزشی نیستند که از کلمه‌ی امتیاز در مورد آنها استفاده می‌کنید؛ اما باید بگوییم استفاده از کلمه امتیاز بعد از اینکه فردی درباره یک فروش خوب یا استخدام کارمندی جدید حرف می‌زند، راهی مطمئن برای ایجاد یک رابطه خوب با آن فرد است. کلمه‌ی امتیاز خوشحالی و قدردانی شما از موفقیت این افراد را هم نشان می‌دهد.

موفق
استفاده از کلمه‌ی موفق احساس خوب و مثبتی را روی روند مکالمات ایجاد می‌کند. یک مدیر با استفاده از کلمه‌ی موفق به کارمند خود می‌فهماند کار بزرگی انجام داده است و کار او در پیشرفت شرکت نقش بسزایی خواهد داشت. بدون شک هر کارمندی با اطلاع از رضایت مدیر خود، خوشحال می‌شود.

فوق‌العاده
یکی دیگر از کلمات فوق‌العاده‌ای که مدیر می‌تواند استفاده کند، فوق‌العاده است. وقتی کارمندی وظیفه‌ی خود را به بهترین وجه ممکن انجام می‌دهد، کلمه‌ی فوق‌العاده نشان‌دهنده آگاهی مدیر از توانایی‌های آن فرد در برقراری ارتباط موفق و تاییدکننده قدردانی مدیر است.

عالی بود
رهبران موفق با استفاده از عبارت «عالی بود» احساس درونی خود را نشان می‌دهند. «عالی بود» عبارت کوتاه اما دلنشینی است که موفقیت یک فرد را به بهترین نحو ممکن تایید می‌کند و به کسی که این کار را انجام داده است یادآوری می‌کند دارایی ارزشمندی برای شرکت به حساب می‌آید.

قهرمان
وقتی کارمندی به مرحله‌ی بالایی از موفقیت دست پیدا می‌کند، قهرمان بهترین واژه‌ای است که یک مدیر می‌تواند از آن استفاده کند. قهرمان به معنای دارا بودن ویژگی و توانایی فوق‌العاده‌ای است و می‌تواند تیم و عملکرد آنها را در یک پروژه توصیف کند.

هیجان‌زده
کارمندان نیاز دارند از احساس مدیر خود مطلع شوند. این‌که یک مدیر به کارمندان خود بگوید هیجان‌زده است، امیدواری را در آنها افزایش می‌دهد. این هیجان به خاطر پیشرفت کارمندان و عملکرد عالی آنها به وجود آمده است و مدیر بر این مساله واقف است.

قابل احترام
قابل احترام یکی از کلماتی است که مدیران موفق خیلی از آن استفاده می‌کنند. این کلمه میزان اعتبار و ارزش یک کارمند را توصیف و در محیط کاری معجزه می‌کند.
منبع


ویکی پلاست| مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟