شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

رادیو ویکی پلاست | بسته شنبه 20 فروردین 1401/ شماره 496
قیمت های پلتس افزایشی و آیسیس بدون تغییر, افزایش نیما به 436 تومان رسید, دلار در مسیر افزایشی, قیمت های بازار افزایشی شد, پایان هفته برنت با 102 دلار, کاهش 5 هزار واحدی بورس تهران در ابتدای هفته

 

قیمت های پلتس افزایشی و آیسیس بدون تغییر
مطابق شنبه‌ی هر هفته، امروز هم جداول مقایسه ای قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه، 8 آوریل 2022، در ویکی پلاست منتشر شد و بر اساس اطلاعات نشریه پلتس، عمده گروه های پلیمری بدون تغییر یا افزایشی هستند.

سبک فیلم، سنگین فیلم و سبک خطی افزایشی و در مقابل پ پ ها کاهشی و سایر کالاها بدون تغییرند. در آیسیس نیز کالاها ترکیبی از کاهش و افزایش و بدون تغییر هستند.

افزایش نیما به 436 تومان رسید
میانگین هفتگی دلار نیمایی که روز پنجشنبه روند صعودی داشت و به 283 تومان افزایش رسیده بود، امروز هم روند آخر هفته قبل را پی گرفت و به 24 هزار و 366 تومان رسید. اختلافِ دلار نیمایی امروز با قیمتِ یکشنبه 14 فروردین، به 436 تومان افزایش است.



فردا، یکشنبه 21 فروردین، سومین قیمت های پایه امسال در حالی اعلام می شود که دلار نیمایی روندی افزایشی دارد و قیمت های جهانی عمدتا بدون تغییر هستند و یا افزایش کمی دارند.

دلار در مسیر افزایشی
دلار صرافی که هفته گذشته را با 16 تومان کاهش و در قیمت 25 هزار و 261 تومان به پایان رساند، هفته جدید را افزایشی آغاز کرد و با 32 تومان رُشد، تا ساعت 15.00، 25 هزار و 293 تومان قیمت گذاری شد. دلار آزاد نیز اول هفته را افزایشی آغاز کرد و با 210 تومان رُشد به 27 هزار و 820 تومان صعود کرد.

قیمت های بازار افزایشی شد
با صعودی شدن قیمت دلار، قیمت های بازار نیز عمدتا افزایشی شدند. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس سنگین بادی، سنگین فیلم و سنگین تزریقی بیشترین افزایش را داشتند و بین 200 تا 500 تومان رُشد را ثبت کردند.

پ پ های نساجی نیز امروز 200 تا 450 تومان افزایش را نسبت به قیمت پنجشنبه رقم زدند. پ پ شیمیایی نیز امروز بدون تغییر بودند و در کالاهای RP340 و RP345 بین هزار و 1700 تومان افزایش را ثبت کردند.

پایان هفته برنت با 102 دلار
برنت که معاملات این هفته را با 108 دلار آغاز کرده بود، در طول هفته روند نزولی داشت و تا 99 دلار نیز عقب نشینی کرد اما در نهایت معاملات آخر هفته را با 102 دلار به پایان رساند. قیمت پایانی نفت برنت: 102 دلار و 35 سنت.


 

کاهش 5 هزار واحدی بورس تهران در ابتدای هفته
شاخص کل بازار سرمایه هفته گذشته را با 31 هزار واحد افزایش به اتمام رساند امروز و هفته جدید را کاهشی آغاز کرد و  شاخص کل در پایان معاملات امروز با 5 هزار واحد کاهش به 1 میلیون و 458 هزار عقب نشینی کرد.
 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟