پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

دلیل جهش قیمت نفت به 130 دلار
آمریکا تایید کرده که در حال مذاکره با متحدان اروپایی برای تحریم احتمالی نفت خام روسیه در پاسخ به تجاوزات مستمر مسکو در اوکراین است که این موضوع، قیمت نفت را برای مدت کوتاهی به بالای 130 دلار رساند.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از OILPRICE آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده، روز یکشنبه در جریان برنامه گفتگوی NBC Meet the Press خاطرنشان کرد: ما اکنون در حال گفتگوهای بسیار فعالی با شرکای اروپایی خود در مورد ممنوعیت واردات نفت روسیه به کشورهایمان هستیم، البته در همزمان برای حفظ عرضه ثابت جهانی نفت تلاش می کنیم.

آخرین ملاحظات به دنبال جریانی از تحریم ها است که قبلاً تأثیر قابل توجهی بر اقتصاد روسیه داشته است اما هنوز نتوانسته است جلوی پیشروی پوتین به اوکراین را بگیرد.

اورسولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اروپا، هنوز به طور کامل از این ایده حمایت نکرده است، اگرچه او بیان کرده است که یکی از اهداف اصلی آنها در تحریم‌هایی که تاکنون وضع شده است، قطع جریان‌های مالی پوتین است.

رئیس کمیسیون اروپا در سی ان ان خاطرنشان کرد: "هدف منزوی کردن روسیه و غیرممکن کردن پوتین برای تامین مالی جنگ هایش است" و افزود: "برای ما، اکنون یک استراتژی قوی وجود دارد که بگوییم باید از وابستگی به روسیه خلاص شویم." یعنی سوخت های فسیلی از روسیه.

این اقدام، در صورت موافقت، مدت‌هاست که به عنوان «گزینه هسته‌ای» در نظر گرفته می‌شود، زیرا ممنوعیت نفت روسیه می‌تواند بر عرضه جهانی در بازاری که از قبل محدود است، تأثیر بگذارد.

تحلیلگران بانک آمریکا خاطرنشان کردند که اگر نفت روسیه قطع شود، بازار ممکن است با کمبود 5 میلیون بشکه ای مواجه شود که می تواند قیمت نفت را به 200 دلار در هر بشکه برساند.

وضعیت با توقف مذاکرات با ایران بر سر توافق هسته ای جدید فشرده می شود.

آمریتا سن، یکی از بنیانگذاران اندیشکده انرژی اسپکتز، توضیح داد: "ایران تنها عامل نزولی واقعی در بازار بود، اما اگر اکنون توافق با ایران به تعویق بیفتد، ما می‌توانیم خیلی سریع‌تر به حداقل نرخ گذشته بازگردیم، به خصوص اگر بشکه‌های روسیه برای مدت طولانی خارج از بازار باقی بمانند."
 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک
 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟