جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

پیشخوان خبر
۱۹ تير ۱۴۰۰ 0 1032

پتروشیمی شهیدتندگویان آماده افزایش ظرفیت شد

بهره‌برداری از 2 خط جدید تولید پتروشیمی شهید تندگویان در مرداد و شهریور 1400

بهره‌برداری از 2 خط جدید تولید پتروشیمی شهید تندگویان در مرداد و شهریور 1400
پتروشیمی شهید تندگویانپس از 17 سال توقف با استفاده حداکثری از ظرفیت و توان داخلی سازندگان تجهیزات و شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی آماده بهره‌برداری از 2 خط جدید تولید با ظرفیت تولید 16 هزار تن محصول می‌شود.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از نیپنا به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی شهیدتندگویان، امین ملک‌زاده، سرپرست مجتمع شرکت پتروشیمی شهید تندگویان از برنامه افزایش ظرفیت تولید این شرکت خبر داد و گفت: به‌دلیل مشکلات راه‌اندازی در واحد poy دو خط از هشت خط این واحد تاکنون عملیاتی نشده بود و قرار است مردادماه امسال خط هفت با ظرفیت تولید سالانه 8 هزار تن محصول عملیاتی شود.

وی با اعلام اینکه دومین خط تولید هم با ظرفیت مشابه 8 هزار تن شهریورماه امسال آماده بهره‌برداری می‌شود، تصریح کرد: با بهره‌برداری از این دو طرح، در مجموع سالانه حدود 16 هزار تن به ظرفیت تولید پتروشیمی شهید تندگویان افزوده می‌شود.

سرپرست مجتمع شرکت پتروشیمی شهید تندگویان با اعلام اینکه این دو خط تولید از سال 1383 و هم‌زمان با افتتاح این شرکت پتروشیمی بدون استفاده مانده بود، تصریح کرد: با تأمین قطعات و تجهیزات جانبی هم‌اکنون این دو خط آماده تولید محصول می‌شوند.

ملک‌زاده با بیان اینکه سال 1383 شرکت آلمانی «بارمگ» به‌عنوان تأمین‌کننده قطعات و نوی والنسیای ایتالیا به‌عنوان لایسنسور به بهانه تحریم حاضر به راه‌اندازی و تحویل کامل این دو خط تولید نشده بودند، بیان کرد: در شرایط کنونی به همت متخصصان و کارشناسان شرکت پتروشیمی تندگویان و با تأمین حداکثری کالا و تجهیزات از سازندگان و شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی این دو خط پس از حدود 17 سال توقف تولید آماده بهره‌برداری می‌شوند.

وی همچنین از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی و بهره‌برداری واحد بسته‌بندی مکانیزه پتروشیمی شهید تندگویان در سال 1400 خبر داد و اظهار کرد: با راه‌اندازی واحد بسته‌بندی مکانیزه، افزون بر افزایش بهره‌وری زمینه بسته‌بندی و عرضه محصولات با کیفیت بالاتری به مشتریان داخلی و خارجی فراهم می‌شود.

پتروشیمی شهید تندگویان، بزرگ‌ترین تولیدکننده محصولات مهم و راهبردی پلی‌اتیلن ترفتالات‎ (PET) ‎و اسید ترفتالیک خالص‎ (PTA) ‎در کشور است

این شرکت به‌عنوان بزرگ‌ترین و تنها تولیدکننده محصول زنجیره پلی‌اتیلن ترفتالات در صنعت پتروشیمی کشور ظرفیت تولید سالانه بیش از یک میلیون و 587 هزار تن محصول متنوع از جمله گریدهای مختلف‎ PET ‎را دارد.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟