شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

پیشخوان خبر
۲۷ بهمن ۱۳۹۹ 0 411

مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان:

ظرفیت تولید پتروشیمی تندگویان به 84 درصد رسید

ظرفیت تولید پتروشیمی تندگویان به 84 درصد رسید
مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان گفت: خوشبختانه ظرفیت تولید محصولات پتروشیمی شهید تندگویان در نیمه دوم سال جاری به 84 درصد رسید.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی، سیدرضا قاسمی شهری ، مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان با بیان اینکه پتروشیمی شهید تندگویان در سال 1397 با ظرفیت 67 درصدی فعالیت می‌کرد، گفت: خوشبختانه و با تلاش همکارانم در سال 1398 و همچنین در نیمه اول سال 99 مجموعه‌ای از اقدامات و کارهای زیربنایی در پتروشیمی تندگویان انجام شد که به رشد ظرفیت تولید ما کمک شایانی کرد از جمله اینکه تعداد زیادی از دستگاه‌های کاربردی و مهمی که بر اثر کار طولانی فرسوده شده بودند، تعویض شدند.

وی ادامه داد: در نتیجه این اقدامات شرکت در شش ماهه دوم امسال به یک ثبات نسبی در استمرار تولید رسید و ظرفیت تولید ما از 67 درصد سال 97 به 84 درصد در نیمه دوم امسال رسید.

مهندس قاسمی شهری همچنین ابراز امیدواری کرد که با ادامه این روند و رفع گلوگاه های تولید، پتروشیمی شهید تندگویان در سال آینده با ظرفیت بالاتری نسبت به امسال فعالیت کند.

مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان در خصوص به کارگیری نیروهای جوان در این شرکت گفت: من ضمن احترامی که برای پیشکسوتان قائل هستم، اعتقاد دارم انسان پا به سن که میگذارد از انرژی او کاسته می‌شود و توان یک نیروی جوان و تازه نفس را ندارد.

اما قدرت جوانی هم به تنهایی کارساز نیست. بنابراین ما برای پیشبرد اهداف خود در مجموعه تندگویان از تلفیق تجارب همکاران پیشکسوت و انرژی و انگیزه نیروهای جوان استفاده کرده‌ایم که به حمدلله باعث شکلگیری کارهای خوبی در پتروشیمی تندگویان شده است.

مهندس قاسمی شهری تاکید کرد: ما چارت سازمانی پتروشیمی تندگویان را نوسازی کرده‌ایم تا از جوانان در رسته های مدیرتی مختلف حداکثر استفاده را داشته باشیم که خوشبختانه نتایج بسیار خوبی نیز داشته است.

وی ادامه داد: در بحث ساخت و تولید نیز با برون‌سپاری و همچنین استفاده از ظرفیت کارشناسان جوان خودمان که از قدرت خطرپذیری بیشتری برخوردار هستند ساخت دستگاه سانتریفیوژ واحد پساب را اجرایی کردیم.

اخیرا نیز کاتالیستی که دو شرکت معتبر و بزرگ دنیا می‌سازند را توسط جوانان خودمان در داخل ساختیم که ما در نمایشگاه کیش از آن رونمایی خواهیم شد و قرارداد تولید انبوه آن با یکی از شرکت‌های دانش بنیان کشورمان منعقد می‌شود.

مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان درخصوص کیفیت و اثرگذاری دومین نمایشگاه بین المللی کیش گفت:

نمایشگاه کیش صرفا یک نمایشگاه به شکل معمول آن نیست بلکه در آن فرصت گفت و شنود بالا به همراه آموزش و یادگیری هم وجود دارد.

وی افزود:  آقای مهندس ربیعی در این نمایشگاه حضور فعال دارند. و تک تک مدیران عامل پتروشیمی‌ها موظف هستند در این نمایشگاه حضور فعال و موثر داشته باشند و گزارش عملکرد خود را ارائه دهند.

مهندس قاسمي شهري  با بیان اینکه یکی از اصول اساسی و مهم این نمایشگاه استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های تولیدات داخلی است، ادامه داد: من خودم را به عنوان یک مدیر ایرانی موظف می‌دانم که حتما به سمت استفاده از تولیدات داخلی حرکت کنم.

وی خاطرنشان کرد: ما در نمایشگاه سال گذشته کیش قراردادهای همکاری خوبی با شرکت ها و تولیدکنندگان داخلی داشتیم که برخی از این تولیدات در حال حاضر در مجموعه پتروشیمی شهید تندگویان استفاده می‌شود.

 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک
 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟