سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

تفاهم‌نامه حذف عوارض گمرکی بین ایران و ارمنستان امضا می‌شود
معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: تفاهم‌نامه حذف عوارض گمرکی بین ایران و ارمنستان امضا می‌شود و در این زمینه مذاکرات خوبی بین ۲ طرف انجام شده است.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از ایرنا،امانی، روز سه شنبه در حاشیه بازدید از پایانه مرزی نوردوز در گفت و گو با خبرنگاران افزود: حذف عوارض گمرکی بین ۲ کشور موجب افزایش ترانزیت در کریدور خلیج فارس - دریای سیاه می شود.

وی با اشاره به بازدید ۲ روزه از ارمنستان و ایروان به همراه وزیر راه و شهرسازی و هیات همراه، اظهار داشت: در جریان این سفر از مسیر ترانزیتی کریدور شمال- جنوب و استفاده از این ظرفیت بسیار بالا برای توسعه تبادلات بین المللی بازدید شد و در این زمینه مقدمات تفاهم نامه تدوین و به امضا رسید و قرار شد هیات ارمنی برای بازدید از ظرفیت های کشور ما حضور یافته و تفاهم نامه نیز نهایی شود.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خاطرنشان کرد: از موضوعاتی که برای کشور حایز اهمیت بوده و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، استفاده از ظرفیت کشورهای منطقه، توسعه پایانه های مرزی و روابط گسترده با کشورهای همسایه بوده و این امور در اولویت این سازمان قرار دارد.

امانی، ادامه داد: همچنین در این سفر در زمینه صدور دانش فنی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای جمهوری اسلامی ایران به ارمنستان مذاکراتی انجام شد تا آن ها بتوانند از تجربیات این سازمان در خصوص پایانه های مرزی، افزایش ترانزیت و بحث زیرساخت ها مانند مجتمع های خدمات رفاهی و موضوع جاده سازی استفاده کنند و در این زمینه مشتاق سرمایه گذاری شرکت های ایرانی در ارمنستان هستند.

وی با اشاره به اینکه برای استفاده از ظرفیت ترانزیتی نیز ۲ کشور باید به استانداردهای کنوانسیون « تیر» و « سی ام آر» ملزم باشند، افزود: در تفاهم نامه ای با ارمنستان مقرر شد برای تردد ناوگان حمل و نقل جاده ای آن ها در عمق خاک جمهوری اسلامی ایران، ناوگان آن ها استانداردهای روز دنیا را رعایت و بر اساس آن اقدام کنند.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای امروز به همراه وزیر راه و شهرسازی از پایانه نوردوز بازدید کرد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟