جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

9 عادت و رفتار مشترک بین کارآفرینان واقعا موفق
برای این که کارآفرین موفقی باشید باید بتوانید با قدرت در مسیرتان حرکت کنید، زیرا شروع کسب و کار جدید فرآیندی طولانی مدت است و ممکن است استارتاپ شما را با سختی‌ها و چالش‌های زیادی رو به رو کند. پس به عنوان یک سرمایه گذار، برای انتخاب کارآفرین مناسب باید به دنبال نشانه‌هایی باشید که در نهایت سبب پیشرفت و موفقیت شما شود.

اغلب کارآفرینان موفق و سرشناس مانند هاوارد شولتز (استارباکس) و استیو جابز (اپل)، عادات و رفتارهای مشترکی دارند که در ادامه‌ی مقاله تعدادی از آن‌ها را مرور می کنیم.

1. کارآفرینان موفق هیچ وقت تسلیم نمی‌شوند، فقط گاهی عقب‌نشینی می‌کنند

اغلب کارآفرینان موفق هیچ گاه خود را بازنده نمی بینند. آن‌ها اعتقاد دارند اصلی‌ترین علت شکست در کسب و کارهای جدید این است که بیشتر کارآفرینان خیلی زود تسلیم می شوند. شاید آن‌ها فکر کنند کارشان به مشکل خورده، اما هیچ وقت تسلیم نمی شوند. پس بهتر است کارآفرینان جوان و تازه کار هم همین روش را در پیش بگیرند.

2. کارآفرینان موفق به جای بهانه‌تراشی، از تجربیات خود حرف می‌زنند

کارآفرینان موفق هیچ وقت دنبال کسی یا چیزی نیستند تا تمام تقصیرها را به گردن آن بیندازند. بلکه همیشه آماده‌اند تا از مشکلات و چالش‌ها درس بگیرند. هاوارد شولتز باور کرد موفقیت‌های اولیه سبب غرور اعضای گروهش شده و این مشکل را با خلاقیت و برنامه ریزی حل کرد.

3. کارآفرینان موفق محصولات قدیمی خود را جایگزین می‌کنند

وقتی پای رقیب در میان باشد، باید انعطاف پذیری بالایی از خود نشان دهید. استیو جابز همیشه محصولاتی که چند ماه از عمرشان می گذشت را کنار می گذاشت، حتی آن‌هایی که فروش بالا داشتند، با این کار برند اپل توانست به محبوبیت برسد. شاید این کار کمی چالش برانگیز باشد اما در طولانی مدت باعث موفقیت خواهد شد.

4. کارآفرینان موفق روی راه‌حل‌های خاص تمرکز دارند

بیشتر استارتاپ ها یک راهکار تخصصی در حوزه‌ی شبکه‌های اجتماعی هستند یا از ادغام چند پلتفرم برای ایجاد یک پلتفرم چند منظوره به دست آمده‌اند. کارآفرینانی که به دنبال موفقیت دائمی هستند، راهکاری جدید در بازارهای در حد رشد پیدا می کنند، هر چند ریسک این کار بسیار زیاد است.

5. کارآفرینان موفق برای پیدا کردن شرکا و راه‌های فروش مکمل، تلاش زیادی می‌کنند

حتی یک طرح خیلی خوب هم برای رسیدن به موفقیت نیاز به کمک گرفتن از کانال‌های توزیع و شرکایی که با مشتریان در ارتباط هستند، دارد. کارآفرینانی که نگرشی دراز مدت دارند، روی هسته‌ی رقابتشان متمرکزند تا یک برند موفق بسازند. آن‌ها می دانند قرار نیست تمام کارها را خودشان انجام دهند.

6. کارآفرینان موفق همان‌قدر که برای تجارت وقت می‌گذارند، به ارتباطات هم اهمیت می‌دهند

یک کسب و کار موفق به افرادی که می‌شناسید وابسته است، همان قدر که به محصولی که ارائه می دهید. این استراتژی "بُرد-بُرد" می تواند وجه تمایز طرح‌هایی با موفقیت همیشگی و پیروزی‌های کوتاه مدت باشد.

7. کارآفرینان موفق با افراد مثبت و قدرتمند معاشرت می‌کنند

کارآفرینان موفق با کسانی معاشرت می کنند که از خودشان باهوش‌تر هستند و مهارت‌های بیشتری دارند. البته آن‌ها خیلی هم خوش باور نیستند اما به جای این که برای انجام نشدن کارها خودشان را اذیت کنند، نگرششان به سوی ایده‌های جدید است.

8. کارآفرینان موفق اهداف مهم‌تری دارند و خیلی به فکر پول درآوردن نیستند

استیو جابز می خواست دنیا را تغییر دهد و موفقیت خود را مدیون همین هدف می داند؛ اما وقتی به سود کلانی رسید عقب کشید. همیشه باید برای پیشرفت طولانی مدت به دنبال ایده‌های بهتری باشید، زیرا بهترین موفقیت کاری هم نمی تواند کسب و کارتان را تا پایان عمر پیش ببرد.

9. کارآفرینان موفق سخت کار می‌کنند و از آن لذت می‌برند

کارآفرینان موفق تلاش بیشتری می کنند و همیشه هم به نتایج بهتری می رسند. آن‌ها تمرکز بالایی دارند و اطلاعاتشان درباره مسائل کلیدی باورنکردنی است. آن‌ها همیشه کارهایی را انجام می دهند که شاید حجم آن برای افراد عادی قابل قبول نباشد.

برای این که کارآفرین موفقی باشید، به تلاش و طرز فکرتان توجه کنید و مراقب باشید تمام کارها دقیق و کامل انجام شود. از مسیر زندگی‌تان درس بگیرید. اگر یک سرمایه گذار، فردی با ویژگی‌های مذکور را ملاقات کند، قطعاً توجه بیشتری به طرح‌های او خواهد داشت. آیا تا به حال دقت کرده‌اید عادت‌هایتان چقدر به پیشرفتتان کمک کرده است؟

منبع: یوکن


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟