یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

چهار رویداد نمایشگاهی ایران در عراق
مدیرکل دفتر عربی‌آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به برنامه‌های این سازمان برای معرفی محصولات صادراتی ایران به بازار عراق ...

به گزارش ویکی پلاست به نقل از دنیای اقتصاد، سازمان توسعه تجارت ایران در راستای معرفی ظرفیت‌ها و محصولات ایران به بازار عراق و در چارچوب برنامه‌های سال 1399 خود با استفاده از فرصت به وجود آمده پس از کاهش نسبی شیوع ویروس کرونا، اقدامات مختلفی را تا پایان سال در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، فرزاد پیلتن اظهار کرد: برگزاری چهار رویداد نمایشگاهی طی اسفندماه سال‌جاری با عراق تحت نظارت دفتر عربی آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران برنامه‌ریزی شده و پس از انتخاب مجریان ذی‌صلاح و صدور مجوز در حال جذب شرکت‌های تولیدی و صادراتی قرار دارد.

وی افزود: این رویدادها با همکاری سفارت و کنسولگری‌ها و دفتر رایزنی بازرگانی ایران در عراق برگزار می‌شود و مشارکت‌کنندگان در آن از تسهیلات تشویقی و حمایتی سازمان توسعه تجارت ایران برخوردار خواهند بود.

مدیرکل دفتر عربی‌آفریقایی سازمان توسعه تجارت بیان کرد: رویدادهای نمایشگاهی ایران در عراق شامل ششمین نمایشگاه ایران در بغداد از 6 تا 9 اسفند 1399، نخستین نمایشگاه اختصاصی ایران در اربیل کردستان از 18 تا 21 اسفند سال‌جاری، پاویون نمایشگاهی ایران در نمایشگاه بین‌المللی بازرگانی سلیمانیه از 20 تا 25 اسفند سال‌جاری و نمایشگاه مجازی صادراتی ایران به عراق از 5 تا 20 اسفند 1399 است.

 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟