جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

جملات تأثیرگذاری که افراد موفق هر روز با خود تکرار می‌کنند
هر کسی می‌تواند موفق شود؛ اما برای رسیدن به موفقیت باید بتوانید همانند یک فرد موفق رفتار کنید. برای دست یابی به اهدافتان باید نگرش تان را تغییر دهید تا اعمال و رفتارهایتان هم اصلاح شود. در ادامه به شما می گوییم افراد موفق از چه جملات مثبتی استفاده می کنند.

شاید ندانید تکرار جملات مثبت تا چه اندازه روی زندگی شما تأثیر دارد؛ پس بهترین جملات را با خود تکرار کنید تا هر روز یک قدم به موفقیت نزدیک تر شوید.

افکار ما به اعمال مان تبدیل می‌شوند، مخصوصاً وقتی که به دنبال موفقیت باشیم. دستاوردهای ما به اعمال ما وابسته است، نه افکارمان؛ با وجود این اعمال ما تحت تأثیر افکارمان هستند.

در ادامه جملات مثبتی که افراد موفق هر روز تکرار می کنند را بیان می کنیم. این جملات تأثیر فوق‌العاده‌ای روی اعمال شان می‌گذارد و در نهایت آن‌ها را به سمت موفقیت‌های بزرگ‌تر می برد.

شاید امروز نتوانم تمام کارها را انجام دهم، اما قطعاً یک قدم کوچک بر می دارم

بدون توجه به این که چه برنامه، اهداف و ایده‌هایی دارید تا وقتی دست به کار نشوید هیچ چیز محقق نمی شود.

شک و تردید سبب می شود ایده‌هایمان عملی نشود. باید یک هدف یا ایده را برگزینید و شروع کنید؛ تنها کافی است قدم اول را بردارید. همیشه اولین قدم به سوی موفقیت سخت ترین قدم است؛ اما ادامه مسیر آسان تر خواهد بود.

امروز کار متفاوتی انجام می دهم

جالب است بدانید انجام کاری که دیگران از آن دوری می کنند بهترین راه برای متفاوت بودن است. پس کاری را انتخاب کنید که اطرافیانتان در حالت عادی انجام نمی دهند، آن کار حتی اگر کوچک و ساده است، باز هم انجامش دهید. پس شما با انجام آن کار فرد متفاوتی خواهید بود.

این مسیر را ادامه دهید و هر روز به دنبال کاری بروید که تاکنون کسی انجام نداده است. پس بعد از یک هفته فردی متفاوت و بعد از یک سال شگفت انگیز خواهید شد و به همین سادگی از دیگران متمایز می شوید.

پس با این روش شما اعتماد به نفس و اراده‌ی بیشتری خواهید داشت و با شوق و اشتیاق بیشتر در مسیر موفقیت گام بر می دارید.

امروز با یکی از ترس‌هایم مقابله می کنم

خیلی از افراد از ناشناخته‌های اطراف خود واهمه دارند. هیچ چیزی به قدری که فکر می کنیم ترسناک نیست. خیلی جالب و هیجان انگیز است که بتوانید بر ترس‌هایتان غلبه کنید. با گفتن جمله ی "فوق‌العاده است، همین الان انجامش دادم" به قدری هیجان زده می شوید که تاکنون همانند آن را تجربه نکرده‌اید.

پس هر روز به دنبال کاری بروید که شما را از نظر جسمی و روحی به چالش بکشد و برایتان ترسناک باشد. نگران نباشید، قطعاً برای هر مشکلی راه حلی پیدا خواهید کرد.

امروز قدردان اطرافیانم خواهم بود

خیلی از کارها بیش از مهارت نیازمند تلاش مداوم هستند. برخی وظایف بسیار آسان هستند، اما باید همانند هر کار دیگری برای انجام آن‌ها تلاش شود. در مقابل کسانی که بی چشمداشت کار می کنند تنها به یک تشکر اکتفا نکنید، بلکه کلمه‌ی محبت آمیزی به کار ببرید و با آن‌ها ارتباط چشمی برقرار کنید.

حتماً در اطراف خود کسانی را می بینید که تلاش زیادی می کنند اما کسی به آن‌ها توجهی ندارد. با خود وعده کنید که هر روز به یکی از آن‌ها توجه کنید. با این کار احترامی به دست می آورید که از ایجاد این تغییر کوچک در زندگی‌تان به وجود آمده است.

امروز بیشتر از آن که حرف بزنم گوش می دهم

من گاهی بسیار پرحرف هستم و خود را فردی باهوش، جذاب و شوخ طبع می دانم. البته گاهی این صفات شایسته من نیست و اصلاً در موردم صدق نمی کند.

کسانی که اعتماد به نفس بالا دارند نیازی به حرف زدن احساس نمی کنند.

من بسیار ناراحتم اما گاهی در حین گفت و گو متوجه می شوم طرف مقابلم هیچ تمایلی به حرف‌های من ندارد و تنها خودم می‌خواهم ادامه بدهم.

نباید هیچ وقت تنها برای رضایت خودتان حرف بزنید، زیرا کسی از این رفتار خوشش نمی آید.

امروز به فکر و نظر مردم اهمیت نمی دهم

گاهی نیاز است به نظر دیگران توجه کنید، اما نه وقتی که آن فکرها مانع دست یابی به اهداف و زندگی ایده آل تان می شود. شاید بخواهید استارتاپ جدیدی راه اندازی کنید اما مدام نگران باشید دیگران چه فکری دارند و شاید کارتان را غیرمنطقی بدانند، در این شرایط هدف خود را دنبال کنید.

به دنبال کاری بروید که به خاطر نگرانی از افکار و نظرات مردم رها کرده اید. باید بدانید این زندگی برای شماست و این حق را دارید که به روش خودتان رفتار کنید.

امروز به سؤالات غیرمستقیم جواب می دهم

گاهی اطرافیان به خاطر خجالت، رودربایستی و تردید سؤالات خود را غیرمستقیم می‌پرسند. مثلاً ممکن است کارمندتان نظر شما درباره شرکت در دوره‌های آموزشی را بخواهد، اما در واقع منظورش این است که آیا توانایی کافی برای شرکت در این دوره را دارد یا نه؟ پس اگر جواب مثبت دهید و نظرتان را دقیق بگویید خیلی خوشحال خواهد شد.

شاید همسرتان از شما سؤال کند در مهمانی خانمی می‌خواسته توجه او را جلب کند؟ این سؤال غیر مستقیم است و او می‌خواهد با پرسیدن آن بفهمد هنوز برای شما جذابیت دارد یا نه؟ او دوست دارد این حرف را از زبان شما بشنود.

پس در خیلی از سؤالات، پرسشی مبهم وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کنید تا بتوانید پاسخ دهید. طرف مقابل به دنبال آن پاسخ است، هر چند مستقیماً سؤال نکرده است.

امروز به بهترین نتیجه می رسم

هر فردی به دنبال بهترین نتیجه است؛ اما حقیقت این است که هیچ کاری کامل و بی نقص نیست. پس توقع بهترین نتیجه، بدترین مانع برای پیشرفت شما خواهد بود.

سخت تلاش کنید، کارتان را خوب انجام دهید، هر کاری که در توانتان است را به انجام برسانید و در آخر آن را رها کنید. قطعاً همکاران و مشتریان به شما می گویند که نتیجه چگونه است و چه چیزی به بهبود نیاز دارد. پس شما باید برای بهبود چیزی تلاش کنید که دیگران به آن اهمیت می‌دهند.

تا زمانی که به خود سخت بگیرید هیچ نتیجه‌ای به دست نخواهد آمد. پس سخت گیری را کنار بگذارید و برای جبران نقایص و کمبودها تلاش کنید.

امروز می خواهم بهتر از قبل باشم

هر فردی ممکن است مرتکب اشتباهاتی شود. در واقع کارهایی هست که شاید بهتر می توانستیم انجام دهیم. برای دست یابی به موفقیت نیاز نیست فرد کاملی باشید، بلکه تنها باید بدانید همیشه می توانید بهتر باشید.

به اتفاقات خوبی که روز گذشته رخ داده فکر کنید. به کارهایی که شاید بهتر می توانست انجام شود فکر کنید. اشتباهات و نقایص خود را بپذیرید، مسئولیت کارهایتان را به عهده بگیرید و به خود قول دهید امروز بهتر از قبل باشید.

امروز بیشتر کار می کنم

شاید تجربه، استعداد و امکانات زیادی نداشته باشید، اما برای رسیدن به موفقیت کافی است تفکر مثبت داشته باشید، با اراده و پشتکار جلو بروید و بیشتر از دیگران کار کنید.

مسیری که در مقابلتان است در نهایت به سرزمینی پهناور و بکر ختم می شود. شاید خیلی‌ها درباره آن حرف بزنند اما کمتر کسی به سوی آن حرکت می کند.

با تلاش و پافشاری می توانید به پیشرفت برسید، این همان چیزی است که برای موفقیت به آن نیاز دارید، حتی وقتی که همه چیز بر علیه شماست.

امروز قدردان داشته‌هایم هستم

شاید اهداف و برنامه‌های بزرگی داشته باشید اما از درون شاد نباشید. شما خوشبخت نیستید، زیرا بیشتر به چیزهایی که ندارید و انجام نداده‌اید فکر می کنید. باید به داشته‌های خود فکر کنید و برای کارهایی که سبب خوشحالی‌تان می شوند وقت بگذارید.

کمی به داشته‌های فردی و حرفه‌ای فکر کنید. شاید متوجه شوید بیشتر از آن چه که زمانی رویایش را داشتید به دست آورده‌اید. برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر تلاش کنید، اما به خود بقبولانید چیزی که دارید، از آنچه می خواهید به دست آورید مهم‌تر است. پس آنچه اکنون دارید برای شماست و باید قدردانش باشید.

منبع: یوکن

 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟