شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

فرمول کسر سهمیه PVC روی PPهای نساجی جواب نداد
در هفته دوم مرداد، سهمیه خریداران PVC از 80 هزار تن ماهانه به 28 هزار تن کاهش و سپس به 40 هزار تن، اصلاح شد. این کاهش سهمیه ها باعث شد رقابت های نجومی S65 فروکش کند و معاملات با قیمت های پایه یا رقابت های اندک، انجام شود.

به گزارش ویکی پلاست، از هفته گذشته، وزارت صمت، همان فرمول کاهش سهمیه را (بر اساس آمار تولید و مقدار خرید از بورس در سال 98) را روی محصولات PP نساجی هم پیاده کرد و به گفته مدیرکل دفتر صنایع غیر فلزی وزارت صمت، مجموع سهمیه ها پیش از این 28 هزار و 400 تن بود که بعد از اصلاح به حدود 50 درصد سهمیه قبلی و به میزان 14 هزار و 500 تن رسید.

اما کاهش سهمیه های پ پ نساجی، همان نتایج کسر سهمیه های PVC را نداد. تنوع بیشتر تولیدکنندگانی که از گریدهای پ پ نساجی استفاده می کنند (در منسوجات گرفته تا ظروف بسته بندی) به رغم کاهش سهمیه ها، نتایج مورد انتظار وزارت صمت و کمیته تخصصی پتروشیمی را محقق نکرد.

رقابت هایی که در هفته قبل (هفته کسر سهمیه ها) و طی امروز در بورس کالا اتفاق افتاد، نشان می دهد تقاضا برای خرید محصولات پ پ نساجی تا چه حد بالاست و خریداران از پیشنهاد درصدهای بالاتر، برای خرید کالای مصرفی خود، ابایی ندارند. در بورس کالای امروز (دوشنبه 21 مهر 1399) برای کالای mr230 بیش از 110 درصد و برای کالاهای 3212 و ZR230 بیش از 105 درصد رقابت انجام شد. فهرست کامل رقابت های امروز


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک
 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟