پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

کسر سهمیه  پ پ تولیدکنندگان؟
بر اساس اظهارات برخی تولیدکنندگانی که سهمیه پلی پروپیلن نساجی و شیمیایی دارند، سهمیه آن ها امروز در بهین یاب به 30 درصد کاهش یافته است.

به گزارش ویکی پلاست، پیش از این وزارت صمت، سهمیه ماهانه تولیدکنندگان PVC را از 80 هزار تن به 28 و سپس به 40 هزار تن، تقلیل داد. رییس دفتر توسعه صنایع پایین دستی، پیش‌تر، از اعمال روش کسر سهمیه ها (در نظر گرفتن میانگین خرید 24 ماه از بورس کالا) برای کالاهای پلی پروپیلن نساجی و شیمیایی خبر داده بود.

در نیمه مرداد امسال، کسر سهمیه تولیدکنندگان PVC نیز به همین شکل انجام گرفت و تولیدکنندگان با سهمیه های کسر شده خود در بهین یاب مواجه شدند. احتمال می رود کسر سهمیه ها برای همه تولیدکنندگانی که از محصولات پ پ استفاده می کنند اعمال شده باشد.

در هفته های گذشته، رقابت برای خرید پ پ های نساجی و شیمیایی چنان بالا گرفت که بورس کالا، هفته دوم مهر، معاملات پ پ های نساجی و برخی معاملات پ پ های شیمیایی را ابطال کرد. رقابت برای خرید کالاهای پ پ نساجی در هفته های گذشته به بالای مرز 80 و 90 درصد رسیده بود.

بعد از کاهش سهمیه های تولیدکنندگان PVC، رقابت های خریداران این کالا تا چند هفته به صفر رسید و به دلیل سهمیه های پایین و برابر شدن میزان عرضه و سهمیه ها، معاملات یا با قیمت پایه انجام می شد یا با رقابت ها بسیار پایین.

حالا باید دید آیا کسر سهمیه خریداران پ پ، برای همه دارندگان کد بهین یاب اعمال شده یا خیر؟


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک
 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟