شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

روش جدید تولید خم در لوله های PVC
شرکت Sica ماشین جدیدی برای تولید مادگی و همچنین خمش مورد استفاده در لوله های PVC PP، PE و ABS ساخته که بسیار سریع عمل می کند.

این ماشین قادر به سرویس دهی برای لوله های قطر 63-16 میلی متر و در طول 650-140 میلی متر است. این ماشین می تواند در زاویه های 90-0 درجه لوله را خم کند و تا شعاع خمش پنج برابر قطر لوله قادر به خم کردن آن است.

در انتهای خم نیز این ماشین به روش ترموفرمینگ قادر به ایجاد مادگی در اتصال بوده که این مادگی می تواند هم به صورت چسبی و هم به صورت اورینگی ایجاد شود.

انواع خم ها (خم ساده، خم یک سرمادگی، خم دوسرمادگی) توسط این ماشین تولید می شوند. همچنین می توان اتصال ساده بدون ایجاد خمش را توسط این دستگاه تولید نمود.

عملیات خمش به صورت هیدرولیک/ پناماتیک است و توسط شیرهای مختلف با کدگذاری کنترل می شود  تا کاملا تکرار پذیر و با دقت انجام گیرد.

هر تنظیمی در دستگاه از طریق پنل کنترل انجام می گیرد. محافظ شیشه ای اطراف ماشین با امنیت کامل قابلیت دیده شدن فرایند را به کاربران می دهد و عملکرد اپراتور را با بخشهای مختلف ماشین آسانتر میکند.

این قسمت ها شامل یک بخش انتقال و ردیف سازی لوله ها برای ورود به ماشین، دو واحد گرم سازی (هیتر) سرامیکی، دو واحد ترموفرمینگ، یک واحد خمش همراه با کنترل و یک بخش خروج محصول است.

در صورت لزوم دستگاه مجهز به یک فیدر AL/T63 خواهد بود که با BMS 63 ( ماشین خمش sica) سیستمی برای تولید لوله های خم می سازد که می تواند لوله های 3 متری را نگه دارد و طول دلخواه از آن را تهیه کرده و در نهایت خم مورد نظر را به صورت کاملا اتوماتیک تولید نماید.

منبع: انجمن لوله و اتصالات پی وی سی
 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟