جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

منصور قدیمی، عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات PVC در نشست خبری این انجمن اعلام کرد: انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی از عضویت انجمن ملی پلیمر خارج شد.

به گزارش ویکی پلاست، قدیمی، سخنگوی هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات PVC امروز اعلام کرد: با توجه به اینکه انجمن ملی (پلیمر) مجبور است زمان خود را تقسیم کند و به امور مختلف رسیدگی بکند و با توجه به اینکه ما هم این توان را در انجمن پی وی سی می بینیم که مشکلات خود را حل کنیم و هیئت مدیره تصمیم گرفت از انجمن ملی پلیمر خارج شود.

عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات PVC اظهار داشت: ما بحران های مختلفی را در طول سالهای گذشته داشته ایم، بحران انقلاب، بحران جنگ، دوران سازندگی و در تمام این دوران ها، مشکلات خاص زیادی در صنعت وجود داشته که این صنعت نیز از آن مستثنی نبوده است.

در سال های اخیر هم بحران هایی داشته ایم که بحران های مواد اولیه داشتیم و با درایت انجمن و مسئولین، این بحران ها عبور کرد.

در 10 ماه اخیر، صنعت PVC دچار بحران شده و از 7 هزار تومان به 25 هزار تومان رسیده ایم و طولانی بودن زمان آن، رمق تولید را از تولیدکننده گرفته است و در این مدت هم سعی شد که این بحران ها را مدیریت کنیم و با مسئولان، ساختاری ایجاد کنیم که مشکلات را حل کنیم ولی تا به امروز، موفقیت چندانی نداشتیم.

به گفته قدیمی، اعضای انجمن لوله و اتصالات PVC، توقع دارند راهکاری برای این بحران پیدا کند. ما یکی از بنیانگداران انجمن ملی (پلیمر) بوده‌ایم و 2 دوره ریاست انجمن ملی، به عهده مهندس متوسلیان بود، لذا با ساختارهای انجمن ملی آشنا هستیم و همراه بودیم، همان طور که اکنون هم همراه هستیم.

وی افزود: به دلیل مشکلات عدیده ای که برای صنایع مختلف و از جمله PVC ایجاد شده، کار انجمن ملی، حساس تر و تمام اعضا در شرایطی هستند که نیاز به کمک انجمن ملی دارند و انجمن ملی هنوز با ایران بحران را خود را تطبیق دهد چرا که صنایع مختلف از آن انتظار دارند.

 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟