جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

سهم استان تهران از مالیات امسال 100 هزار میلیارد تومان است
رئیس امور مالیاتی شهر و استان تهران گفت: این استان امسال 100 هزار میلیارد تومان از 180 هزار میلیارد تومان مالیات مصوب کشور را تامین و پرداخت خواهد کرد.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از ایرنا، محمدرضا نوری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: سال گذشته استان تهران ۵۶ درصد از مالیات 141 هزار میلیارد تومانی کشور را تامین کرد و در مجموع 80 هزار میلیارد تومان تامین از درآمدهای مالیاتی استان‌ها را بر عهده داشت.

وی یادآورشد: سال گذشته 106 درصد از رقم مالیات پیش بینی و مصوب برای استان تهران در حالی محقق شد که مودیان علاوه بر درگیری با شرایط کرونایی، با تحریم های ظالمانه نیز مواجه بودند.

نوری مالیات را یکی از مهمترین منابع تامین درآمدهای کشور برشمرد و اظهارداشت: امور مالیاتی استان تهران، به تنهایی بیش از 55 درصد از درآمدهای مالیاتی در استان‌های کشور را تامین می کند و از همین رو جایگاه ویژه ای در سطح کشور دارد.

رئیس امور مالیاتی شهر و استان تهران گفت: سعی می شود ارقام مالیاتی بر اساس داده های واقعی که از محل خوداظهاری مودیان و بررسی دفاتر مالی به دست آمده است، محاسبه و تعیین شود.

وی در خصوص دریافت مالیات از کسب و کارهای اینترنتی خاطرنشان کرد: به طور معمول میزان مالیات مودیان حقیقی و حقوقی بر اساس داده های در دستری و اظهارات خود مودیان تعیین می شود اما در خصوص کسب و کارهای اینترنتی، با همکاری سازمان تجارت الکترونیکی کشور، اطلاعات دریافتی از درآمدهای این نوع کسب و کارها، بررسی و در نهایت میزان مالیات آنان مشخص می شود.

نوری در خصوص دریافت مالیات از خانه های خالی نیز اعلام کرد: در صورتی که سامانه مورد نظر که بناست وزارت راه و شهرسازی تهیه و در دسترس این سازمان قرار دهد، می توان بر اساس آخرین اصلاحاتی که اکنون قانون دریافت مالیات از خانه های خالی در مجلس شورای اسلامی در حال طی آن است، اقدام به تعیین و دریافت مالیات کرد.

رئیس امور مالیاتی شهر و استان تهران تاکید کرد: با تمام توان و با جدیت تلاش می شود تا از فرار مالیاتی مودیان جلوگیری و مالیات دریافتی بر اساس اطلاعات واقعی و صحیح تعیین شود.

 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟